نشست تعیین اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای سال ۱۴۰۱ برگزار شد

مدیر دفتر منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای حرکت در مسیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت، با حضور مدیر برق شهرستان عسلویه، رئیس اداره بهره برداری، رئیس اداره فروش و خدمات مشترکین این مدیریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، محمدرضا محمدی باغملایی در تشریح این خبر اظهار کرد: مهمترین گام توسعه هر سازمان در انتهای هر سال بررسی مسیر طی شده و تعیین اهداف و گام های سال آینده می باشد.
وی بیان کرد: در این راستا جلسه تعیین اهداف سال ۱۴۰۱ با حضور معاونین بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون فروش و خدمات مشترکین،مجری طرح کاهش تلفات، مدیران حوزه های مرتبط با شاخص ها و رئیس گروه توسعه مدیریت و تحول اداری اهداف و اقدامات لازم جهت دستیابی به آنها مصوب شد.
محمدی باغملایی ادامه داد: در پایان بیانیه اهداف این مدیریت جهت نصب در اتاق مدیر برق شهرستان به عنوان راهنمای مسیر اقدامات به ایشان تحویل شد.
وی عنوان کرد: این اقدام علاوه بر تمرکز بر تلاش های مدیریت های برق در سال ۱۴۰۱، گامی موثر در جهت رشد و تعالی سازمان می باشد. امید است تا انتهای فروردین ماه جلسات اهداف سایر مدیریت ها برگزار شده و در نهایت هدف کلی شرکت نیز مشخص گردد.
محمدی باغملایی ادامه داد: بر اساس مدل طرح شده گروه توسعه مدیریت و تحول اداری در صورت تصویب در کمیسیون توسعه مدیریت، بخشی از ارزیابی سال آینده مدیریت ها به میزان دستیابی آنها به اهداف تعیین شده مرتبط می شود.
وی عنوان کرد: سایر شاخص های ارزیابی در بخش های مختلف بصورت مقایسه عملکرد کلیه مدیریت ها است مدل کلی ارزیابی پس از تصویب ابلاغ خواهد شد.
در پایان بیانه اهداف مدیریت برق شهرستان عسلویه در قالب شاخص قابل دستیابی برای سال ۱۴۰۱ با مفاد زیر توسط مدیر دفتر منابع انسانی به مدیر برق شهرستان ابلاغ گردید .
خاموشی هر مشترک درسال به دقیقه ۲۱۰ دقیقه
دوره وصول مطالبات ۴۵ روز
درصد وصول مطالبات ۱۱۰ درصد
درصد پرداخت غیر حضوری ۹۸ درصد
زمان واگذاری انشعاب ( واریز تا نصب) ۵ روز
زمان فروش انشعاب ( نصب تا ایجاد ) ۱ روز
کاهش تلفات ۱۱ درصد