نخستین کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات تأسیسات فاضلاب به میزبانی آبفای کاشان برگزار شد

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای کاشان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات تاسیسات فاضلاب با حضور اعضاء کارگروه استانی به میزبانی آبفای کاشان خبر داد.

حمیدرضا کریم گفت: کارگاه ” نظارت بر نت تأسیسات فاضلاب ” با حضور مدیران ارشد حوزه معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نمایندگانی از استانهای اصفهان، سمنان، یزد و قم ، در محل تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان برگزار شد.
وی با تاکید بر اهمیت مدیریت دارایی تصریح کرد: نگهداری و تعمیرات بخشی از فرایند مدیریت دارایی است و وظیفه اصلی ما حفظ و نگهداری این تجهیزات است.
حمیدرضا کریم گفت: هزینه های بالای تعمیرات و مشکلات تأمین قطعات باعث شده است برنامه نگهداری و تعمیرات تأسیسات فاضلاب در اولویت کاری شرکت های آب و فاضلاب قرار گیرد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای کاشان افزود: برگزاری کارگاه هایی از این دست منجر به بهره وری و ارتقاء توان علمی و فنی کارشناسان می شود.
در پایان این کارگاه یکروزه اعضاء کارگروه استانی ضمن بازدید از تصفیه خانه فاضلاب کاشان ، عملکرد شرکت آبفای کاشان را در تکمیل و کد بندی اطلاعات پایه سیستم PM ارزیابی کردند.