به میزبانی برق منطقه‌ای گیلان؛

نخستین نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق شمال کشور در گیلان برگزار می شود

رضا احمدی از تشکیل نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت آب و برق مناطق شمال کشور به میزبانی برق منطقه ای گیلان خبر داد.

رضا احمدی مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان از تشکیل نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های صنعت آب و برق مناطق شمال کشور به میزبانی برق منطقه ای گیلان به صورت ویدیو کنفرانسی در رشت خبر داد.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی روابط عمومی ها گفت: در این نشست ویدیو کنفرانسی مدیران روابط عمومی های برق منطقه ای گیلان، مازندران وگلستان و شرکت های توزیع نیرو برق گیلان،مازندران ،گلستان، قزوین و همدان حضور می یابند و در پیرامون چگونگی روند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور استفاده بهینه از انرژی برق و گاز و عبور موفقیت آمیز در زمستان پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

رضا احمدی افزود: با استفاده از تجارب تابستان گذشته که برای مشترکین خانگی بدون خاموشی برق پایدار و مطمئن فراهم شده بود لذا تامین برق پایدار و مطمئن در زمستان آتی نیز مورد انتظار مشترکین محترم است.

وی اضافه کرد: در ادامه این نشست نیز فرصت ها و محدودیت ها ،نقاط ضعف و قوت آگاهی بخشی در صنعت برق مورد بررسی قرار می گیردکه با تقسیم وظایف، تولید محتوا، استفاده ازامکانات، اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما ،رسانه ها، سایت‌های خبری ، تبلیغات محیطی ، شبکه های اجتماعی و غیر … نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان در بخشی دیگر ، استفاده از ظرفیت های شورای اطلاع رسانی استان را از نکات بارز و کلیدی خواند و گفت: سپری کردن زمستان بدون خاموشی با صرفه جویی انرژی برق و کاهش مصرف گاز با تداوم همکاری مردم و مسئولین همانند گذشته دور از دسترس نیست بلکه به سهولت قابل دستیابی است .

بر اساس این گزارش، صبح امروز به ریاست مهندس محمد علی اکبری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر به صورت ویدیو کنفرانسی، نشستی برگزار شد که مصوبات این نشست در جلسه ویدیو کنفرانسی ۲۷ آذر ماه جاری در رشت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
رضا احمدی در پایان با قدردانی از همکاری های مشترکان محترم ، خواستار تداوم همکاری و اعمال مدیریت مصرف در انرژی برق و گاز برای زمستان بدون خاموشی را مورد تاکید قرار داد.