نخستین جلسه گذر از پیک تابستان برگزار شد

نخستین جلسه کمیته گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۱ در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به ریاست طاهر کیامهرمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و با حضور اعضای کمیته، مدیران و همکاران حوزه‌های مرتبط با پیک بار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با توجه به تاکیدات وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر مبنی بر برنامه ریزی دقیق و اقدام جهادی جهت گذر موفق از پیک بار و نیز آغاز پیک از اول خرداد ماه طاهر کیامهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در اولین اقدام خود بلافاصله پس از دریافت حکم مدیرعاملی خود به صورت اضطراری نسبت به برگزاری جلسه پیکسایی اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این جلسه دستور داد تا در کوتاهترین زمان قرارگاه عملیاتی گذر از پیک بار تابستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۱ تشکیل شود.

گفتنی است این قرارگاه متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص شرکت توزیع نیروی برق خواهد بود که در شاخه‌های مختلف با تبادل دانش و تجربه در گذر موفق از دوران اوج بار در سال ۱۴۰۱ همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این جلسه عنوان کرد: باید همه توان خود را برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ به کار ببندیم وهر گونه برنامه‌ریزی لازم برای پیک مصرف تابستان انجام دهیم و از تمامی امکانات فنی

وکارشناسی شرکت برای حفظ پایداری شبکه برق استان در سال جاری استفاده کنیم.

وی همچنین ضمن اشاره به تاکیدات شرکت توانیر مبنی بر استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان، گفت: باید استفاده از ظرفیتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد و بر

همین اساس انتظار داریم با بهره گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان و نیز همکاری تمامی مشترکین برق استان و ادارات بتوانیم تابستان پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.