نتایج ارتقای بهره وری در مجموعه برق بسیار ملموس تر و آشکارتر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در آئین تکریم و تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: ارتقای بهره وری در تمامی دستگاه ها اهمیت دارد، اما در مجموعه ی برق، نتایج آن ملموس تر و آشکارتر است. فاطمه منصوری بیان کرد: در زمینه بهره وری و ارتقای آن در شرکت توزیع برق […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در آئین تکریم و تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: ارتقای بهره وری در تمامی دستگاه ها اهمیت دارد، اما در مجموعه ی برق، نتایج آن ملموس تر و آشکارتر است.

فاطمه منصوری بیان کرد: در زمینه بهره وری و ارتقای آن در شرکت توزیع برق ، اقدامات خوبی به انجام رسیده و می بایست در بخشهای مختلف تقویت شود تا زمانی که قرار است امانت مسئولیت به فرد بعدی ارائه گردد، شاخص های بهره وری مشخص باشد و در مرتبه ی بالاتری تحویل مسئول بعدی شود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از فناوری اطلاعات و فناوری های نوین در صنعت برق، گسترش خدمات الکترونیک، توسعه ی انرژی های نو و تولید پراکنده ، برون سپاری عملیاتی که رقابت پذیر است و حمایت از پژوهش های کاربردی و تحقیقاتی که منجر به بهبود وضعیت، اصلاح فرآیند و مهندسی مجدد آنها شود، مورد تاکید است.

منصوری با اشاره به این که توسعه مشارکت کارکنان خلاق ، توانمند و متخصص این مجموعه ، از نکات کلیدی و مهم محسوب می شود افزود: انسان محورِ توسعه است و چنانچه این فضا فراهم شود و اعضای خودِ این مجموعه با ارتقای توانمندی و ایجاد یک سیستم به هم پیوسته بتوانند در جهت بهبود خدمات گام بردارند، این بهترین راهکار است برای ارتقای بهره وری و موجب رضایت مندی مردم می شود.

وی با بیان این که برق نقش محوری در بخش توسعه دارد و مرجع بسیار بزرگی برای خدمات شایسته به مردم است و باعث رفاه اجتماعی و تامین رضایت مردم می شود اضافه کرد: افتخار این را داریم که از یک مدیر موفق که سال ها در اقصی نقاط این استان خدمات شایسته را ارائه نموده تکریم کنیم و این جانب به نمایندگی از استاندار سمنان و مردم شریف استان از تلاش و زحمات سیدمحمد موسوی زاده ، در طی تصدی مسئولیت مدیرعامل شرکت توزیع برق استان که دلسوزانه و خالصانه اقدامات ارزنده ای را در عرصه خدمت رسانی به انجام رساندند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای سرپرست جدید این شرکت نیز آرزوی توفیق روزافزون نمود.

گفتنی است : در این آئین، لوح سپاس و قدردانی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به سیدمحمد موسوی زاده اعطا گردیده و از مساعی ارزنده ایشان در مدت مسئولیت مدیرعامل شرکت توزیع برق قدرشناسی به عمل آمد.