نام گذاری تصفیه خانه آب شرب مشهد به نام سردار شهید عبدالحسین برونسی

در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات مشهد، تصفیه خانه آب شرب شماره یک این شهر به نام سردار شهید عبدالحسین برونسی مزین گردید.

به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد، این مراسم با حضور سردار سرتیپ اسدی معاون قرارگاه خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، خانواده های شهید برونسی ، شهید اصلانی و شهید دارایی (شهدای حادثه تروریستی رمضان حرم مطهر رضوی) و حجت الاسلام پاکدامن جانباز حادثه مذکور برگزار شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در این مراسم ضمن تجلیل از جایگاه رفیع شهید برونسی، نام گذاری تصفیه خانه مذکور به نام این شهید والامقام را فرصتی دانست تا بتوانیم بهتر و بیشتر رهرو و دنباله رو راه شهیدان باشیم. مهندس حسین اسماعیلیان اظهار داشت: همه ما می بایست در خدمت رسانی به مردم به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح نیز بیان کرد: توصیه شهدا و خصوصا شهید برونسی، همواره پشتیبانی از ولایت فقیه بود که این موضوع را باید به عنوان چراغ راه مد نظر قرار دهیم. سردار اسدی با اشاره به اینکه امروز همه دشمنان انقلاب و نظام، تمامی توانشان را روی ولایت فقیه متمرکز کرده اند و تلاش می کنند تا این نعمت عظمی را در جامعه کم رنگ کنند افزود: در طول تاریخ همه مصیبت ها بابت نشناختن امام و ولی بوده است و اگر ولی فقیه بر سر این انقلاب نبود، قطعا این انقلاب و نظام تداوم پیدا نمی کرد و آن چیزی که توانسته تا به امروز علیرغم تمامی هجمه ها و مسائل و مشکلات این انقلاب را حفظ کند، قطعا شخص ولی فقیه است. سردار اسدی با تاکید بر فرمایش امام راحل، آمریکا را شیطان بزرگ دانست که تحت هیچ شرایطی نباید مورد اعتماد قرار گیرد. معاون قرارگاه خاتم الانبیاء ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان ویژگی های شهید برونسی و تجلیل جایگاه این شهید والا مقام، به بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و ذکر رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پراخت.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده های شهید برونسی، اصلانی و دارایی تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در پایان همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، از سردر تصفیه خانه آب شرب به نام شهید عبدالحسین برونسی رونمایی شد.