موفقیت پژوهشگران شرکت برق فارس برای هفتمین سال متوالی

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از موفقیت پژوهشگران این شرکت برای هفتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان فارس خبرداد.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از موفقیت پژوهشگران این شرکت برای هفتمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان فارس خبرداد.

شاهرخ آزرم با اعلام این خبر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچون سال های گذشته با ارسال رزومه و مستندات همکاران واجد شرایط شامل مقالات، تالیفات و پژوهش های انجام شده، پس از داوری های انجام شده توانست در لیست پژوهشگران برتر استان قرار گیرد.

وی افزود: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال ۱۴۰۰، که با حضور استاندار فارس، روسای دانشگاه‌های استان و دستگاه های اجرایی برگزار شد، ” احسان منفرد” از مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نی ریز به عنوان پژوهشگر برتر استان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در این رابطه بیان داشت: هفته پژوهش و فن آوری، فرصت مغتنمی است که منجر به بهبود ارتباطات دانشگاه و صنعت می گردد. راحله ذیگلری خاطرنشان کرد: در این هفته شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در کنار دانشگاه ها، صنایع، مراکز رشد و فن آوری و سایر دستگاه های اجرایی استان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن آوری استان شرکت نمود و دستاوردهای پژوهشی خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول، در ادامه به برخی از موفقیت های این شرکت در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: وجود ۲۶ پروژه تحقیقاتی اجرا شده و در دست اجرا، ترجمه و تالیف ۵ جلد کتاب، تدوین و چاپ بیش از ۳۰۰ مقاله طی ۷ سال اخیر و تعامل نزدیک با دانشگاه های استان و مراکز پژوهشی از جمله دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی شرکت توزیع برق استان فارس می باشد که بیانگر دیدگاه مدیریت، توان دانشی همکاران و ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق در این شرکت می باشد.

گفتنی است، هفته پژوهش و فن آوری از ۲۰ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ با شعار «پژوهش و فن آوری، پشتیبان تولید» برگزار و از برترین‌های پژوهش فارس تقدیر به عمل آمد.