موفقیت های شرکت توزیع برق مرهون تلاش شاغلان و بازنشستگان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: موفقیت های شرکت و خدمت رسانی مطلوب به مردم مرهون تلاش شبانه روزی شاغلان و بازنشستگان متعهد آن است.

در این مراسم مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: موفقیت های این شرکت همواره مرهون تلاش شاغلان و بازنشستگانی بوده که درخدمت رسانی انگیزه بالایی داشته اند و قدردانی از این پیش کسوتان که امروز با کوله باری از تجربه وارد دوره جدید زندگی شده اند وظیفه ای اخلاقی است.

وی بیان کرد: بدون تردید بازنشستگی فصل تازه ای از حیات و آغازی برای زندگی دیگری با شیوه ها و ایده های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمر همه افراد باشد.

خواجه وند یادآورشد: عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در تحقق اهداف ماموریت های محوله خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند باید تکریم شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: گذر عمر و رسیدن به مرحله پیری و بازنشسته شدن از مراحلی است که  پیش روی همه ما قرار دارد و در سال های آتی رقم خواهد خورد لذا باید به آن هم فکر کنیم و از این دوران غافل نشویم.

خواجه وند بیان کرد: فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق با سختی و مشکلاتی همراه است که بدون انگیزه بالای نیروهای متعهد و کوشای خود نمی توانیم این خدمات مهم و حساس را به شهروندان و مشترکان خود ارائه کنیم.

این مسئول اظهارداشت: تامین زیرساختهای برقرسانی و تامین انرژی مورد نیاز مشترکین با تلاش شبانه روزی انسانهای فداکاری ممکن شده که برخی از آنها در این مسیر جان باخته اند و برخی نیز در حین ماموریت های سخت دچار نقص عضو شده اند که تلاششان را ارج می نهیم.

از تجربه بازنشستگان استفاده می کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ادامه این مراسم گفت: بدون تردید همه شما بازنشستگان با کوله باری از تجربه و دانش به این افتخار نائل شده اید و ما آمادگی داریم برای موفقیت بیشتر در امور شرکت از این تجارب ارزنده استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به امور رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته در اولویت برنامه های ما قرار دارد و از محل بسته های رفاهی پیش بینی شده برای تامین هزنه عینک و خدمات دندانپزشکی ۴۱۵ نفر از همکاران بازنشسته و شاغلان، پوشش بیمه عمر و حوادث ۱۵۹ نفر، پرداخت غرامت به دو نفر از فوت شدگان بازنشسته به میزان هر نفر ۶۰ میلیون تومان اقدام شده است.

 خواجه وند عقد قرارداد برای استفاده از سالنهای ورزشی و استخرهای استان و مهمانسراهای اقامتی مناطق مختلف کشور، پرداخت بسته رفاهی به میزان دو ماه حقوق برای همه بازنشستگان را از دیگر خدمات رفاهی ارئه شده برای این گروه دانست.

در ادامه از ۹ نفر از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد.