موفقیت فرزندان کارکنان توزیع برق سمنان در مسابقات قرآنی وزارت نیرو

فرزندان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در “مرحله استانی” به موفقیت های شایسته ای دست یافتند. دبیر شورای فرهنگی این شرکت اعلام کرد : در مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت های وزارت نیرو در استان که با حضور ۱۵۲ نفر همراه بود، پنج نفر در مرحله استانی و […]

فرزندان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در “مرحله استانی” به موفقیت های شایسته ای دست یافتند.

دبیر شورای فرهنگی این شرکت اعلام کرد : در مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان شرکت های وزارت نیرو در استان که با حضور ۱۵۲ نفر همراه بود، پنج نفر در مرحله استانی و یک نفر در مرحله شرکتی، موفق به کسب عنوان های اول تا سوم شدند.

ابوالفضل همتی اظهار داشت : این مسابقات در چهاررشته علوم قرآنی؛ قرائت و اذان ،حفظ ، مفاهیم و  نماز، ویژه دختران و پسران به طور جداگانه و به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شده است.

وی افزود : در رشته مفاهیم دختران مقطع اول؛ حدیث حیدری رتبه اول ، در نماز مقطع اول؛ فاطمه رحیمی مقام نخست و فاطمه فروتن مقام دوم  را کسب کردند.

وی اضافه کرد : در رشته نماز پسران مقطع اول؛ علی رحیمی مقام اول و در رشته حفظ مقطع اول؛ سبحان صفری به رتبه نخست نایل شد .

همتی یادآور شد : در رشته حفظ مقطع پیش دبستانی ، اول و دوم ابتدائی در “مرحله شرکتی” ؛ محمدحسین هراسانی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: نفرات نخست این دوره به مرحله کشوری مسابقات قرآنی وزارت نیرو که در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه برگزار می شود راه یافته و به رقابت خواهند پرداخت .