برق بزرگراه ارتش تا گردنه قوچک، اصلاح و روشنایی این معبر تعمیر شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با اجرای اقدامی جهادی، شبکه توزیع برق بزرگراه ارتش تا گردنه قوچک، اصلاح و روشنایی این معبر به صورت کامل تامین شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با اجرای اقدامی جهادی، شبکه توزیع برق بزرگراه ارتش تا گردنه قوچک، اصلاح و روشنایی این معبر به صورت کامل تامین شد.

کامبیز ناظریان با بیان اینکه بزرگراه ارتش به عنوان مهم‌ترین معبر خروجی شمال شرق تهران روزانه پذیرای حجم قابل توجهی از خودروهای عبوری است، بیان کرد: میزان تردد این معبر به ویژه در روزهای پایانی هفته و همچنین حادثه آفرین بودن حدفاصل انتهای بزرگراه ارتش تا گردنه قوچک با توجه به معماری خاص مسیر، منجر به آن شد که اصلاح روشنایی این معبر با هدف بهبود و تسهیل تردد و افزایش ایمنی شهروندان، به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا با اجرای طرحی جهادی، نیروهای عملیاتی منطقه برق نیاوران اقدام به اصلاح و بهسازی روشنایی برق بزرگراه ارتش تا گردنه قوچک مطابق با استانداردهای روز شهری کردند.

ناظریان افزود: طی این اقدام، ۱۶ اصله پایه بتنی، ۲۷ عدد سرشاخه روشنایی و ۲۷ شعله لامپ ۲۵۰ وات در این مسیر نصب و بیش از ۴۰۰ متر شبکه خودنگهدار ویژه تامین روشنایی دایر شد.