مهمترین اقدامات واحد ایمنی مدیریت برق سرخس

مهمترین اقدامات واحد ایمنی مدیریت برق سرخس در هفته گذشته شامل بازدید روزانه از گروه های اجرایی و بهره برداری در بخشهای تعمیرات، بالانس و پستها و روشنایی معابر می شود.

به گزارش برقآب، مهمترین اقدامات واحد ایمنی مدیریت برق سرخس در هفته گذشته شامل بازدید روزانه از گروه های اجرایی و بهره برداری در بخشهای تعمیرات، بالانس و پستها و روشنایی معابر می شود.
جمع آوری ضایعات و نخاله ها، جلوگیری از ریختن روغن روی زمین هنگام سرویس ترانس، برگشت صحیح ضایعات معابر از دیگر اقدامات واحد ایمنی مدیریت برق سرخس در هفته گذشته است.
واحد ایمنی مدیریت برق سرخس، رعایت ترتیب قطع و وصل فاز و نول هنگام قطع یا وصل کابل سرویس و قطع بودن فیوز و استفاده از عینک حفاظتی هنگام کار با دریل را به واحد مشترکین و گروه های نصب و اصلاح سرویس توصیه کرد.
این واحد الزام استفاده از دستکش عایق فشار ضعیف، محصور سازی مناسب محیط کار، استفاده از سطل برزنتی و جلوگیری از افتادن مقره به پایین را به پیمانکاران واحد مهندسی تاکید کرد.
واحد ایمنی مدیریت برق سرخس رعایت چهار عمل اصلی خاموشی در موارد نیاز به خاموشی با اخذ مجوزهای مربوطه و رعایت کامل اصول ایمنی فردی و گروهی به همه گروه های بازدید شده، یادآور شد.
واحد ایمنی مدیریت برق سرخس از حریم های شناسایی شده روستایی و شهری دیدن کرد و صدور اخطار در موارد لزوم را مورد تاکید قرار داد.