مهمترین رویدادهای خبری توزیع برق هرمزگان در هفته ای که گذشت

شرکت توزیع برق استان هرمزگان در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی مهم در راستای بهینه سازی شبکه توزیع ، تامین روشنایی معابر و اصلاح شبکه توزیع برق ، حضور در مانور عملیاتی جنوب شرق کشور ، برگزاری دوره های آموزشی رعایت ایمنی در شبکه های توزیع ، ترمیم خسارت های ناشی از باران و تند باد و برخی رویدادهای دیگر دیگر بود.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان نگاهی به مهمترین رویدادهای خبری توزیع برق هرمزگان در هفته ای که گذشت.

حضور پررنگ توزیع برق هرمزگان در دومین مانور تمرینی آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوب شرق کشور در هفته گذشته رقم خورد، هرمزگان، استان یاری رسان در مانور تمرینی جنوب شرق کشور بود.

دیدار چهره به چهره استاندار و مدیران کل در بندر خمیر با حضور مهندس کریمی مدیر عامل شرکت برق هرمزگان رقم خورد، در این دیدار مهندس محمد کریمی مدیر عامل شرکت برق هرمزگان به برخی درخواست‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امور مشترکین، انشعابات برق، اصلاح شبکه، برقرسانی به روستاها و مطالبات دیگر پاسخ داد.

شرکت توزیع برق هرمزگان در هفته گذشته شاهد برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مقررات ایمنی کار در ارتفاع بود، این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی کارکنان در زمینه پیشگیری، ایمنی و الزامات اجرایی عمومی کار در ارتفاع صنعت برق برای کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق برگزار شد.

در هفته ای که گذشت با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و فرماندار بندرلنگه، مسائل و مشکلات برق رسانی بخش مهران بررسی شد. همچنین طی مراسمی با حضور قاسم قریشی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت و مسعود حیدری مدیر برق پارسیان، مهدی حیدری به عنوان رابط حراست در مدیریت برق پارسیان معرفی شد.

در این هفته شاهد رفع حریم خط فشار متوسط برق شهرستان حاجی آباد هرمزگان بودیم، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولت آمپر و تجهیز پست هوایی واحداث شبکه فشار متوسط به طول یکصد متر در شهرستان حاجی آباد هرمزگاننیز در هفته گذشته رقم خورد.

ملاقات عمومی مدیر برق شهرستان بشاگرد در همایشی با حضور دهیاران بخش گافر و پارامونت و نشست مدیرکل انرژی های تجدیدپذیر سازمان ساتبا با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از دیگر برنامه های برجسته هفته گذشته بود.

بازدید مدیرکل انرژی‌های تجدیدپذیر سازمان ساتبا از نیروگاه‌های خورشیدی میناب و قشم هم در هفته گذشته شاهد بودیم ، دکتر محمدنژاد در این بازدید که باحضور نمایندگان کمیته امداد استان هرمزگان انجام شد،از نزدیک در جریان فعالیت نیروگاهها و شیوه خرید برق و انتقال به شبکه قرار گرفت.

در این هفته همچنین نشست هماهنگی و بررسی تلفات برق در مدیریت برق خمیر ترتیب یافت ، این نشست با حضور مهندس ساعد پناه قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان برگزار شد.

در هفته ای که گذشت ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

همچنین در هفته گذشته مهندس اسماعیل سالفی مدیر برق جاسک از برگزاری مانور جهادی شبکه فشار متوسط محله یکبنی این شهرستان خبر داد. نشست بررسی مسائل و چالش های معاونت منابع انسانی با مدیرعامل نیز در هفته گذشته برگزار شد.

نصب ۲۲۰ دستگاه کنتور ظرف مدت یک هفته در شهرهای رمکان ، درگهان و طبل روستاهای هلر،طولا جزیره قشم و تعویض ترانس ۵۰۰ کیلوولت آمپر و نصب به جای ۳۱۵ کیلوولت آمپر به علت کاهش افت ولتاژ در این شهرستان از دیگر خبرهای برجسته بود.

در هفته ای که گذشت اجرای طرح کشوری پیشگیری و کنترل بیماری فشار خون در مدیریت برق ناحیه یک بندرعباس کلید خورد و با جایگزینی سیم سرقتی به طول۳۰۰ متر در ۱۰ فاصله با کابل خودنگهدار فشار ضعیف شهر سردشت بشاگرد شرایط توزیع برق در شهرک نبوت این شهرستان بهبود یافت.