ملاقات مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، “مهندس علیرضا ایمانلو ” رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با […]

ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، “مهندس علیرضا ایمانلو ” رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم، از نزیک در جریان مسائل و درخواست های آن ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها برگزار می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در راستای صیانت از حقوق شهروندان است.
گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی به صورت ( هفتگی و ماهانه ) و به شکل مستمر برگزار می شود .