ملاقات مردمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران

ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “یوسف رضاپور” مدیر عامل شرکت ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح […]

ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به منظور رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع و مراجعه کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “یوسف رضاپور” مدیر عامل شرکت ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.

شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست های ارباب رجوع  و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف شرکت آب منطقه ای تهران است.

گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی (سه شنبه های هر هفته) و به شکل مستمر برگزار می شود و مراجعه کنندگان که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران را دارند، می توانند جهت هماهنگی با شماره تماس ۸۸۹۶۶۱۱۱ تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به دفتر مدیرعامل مراجعه نمایند.