معرفی سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت انجام شد. مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: روابط عمومی نمایشگر و انعکاس دهنده زحمات همه ی همکاران در واحدهای مختلف است. علی محمدی گفت: تلاش ها در همه ی […]

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت انجام شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: روابط عمومی نمایشگر و انعکاس دهنده زحمات همه ی همکاران در واحدهای مختلف است.

علی محمدی گفت: تلاش ها در همه ی جبهه های کاری جهت صیانت و توسعه منابع آب، امری خطیر است که با تلاش های دفتر روابط عمومی در سنوات اخیر به خوبی مورد پوشش قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه به دلایل مختلفی بحران آب در کشور و استان بوشهر دیده می شود اما امیدبخشی، یکی از ماموریت های مهم روابط عمومی در حوزه آب است که نشر اخبار امیدبخش از ویژگی های این دفتر به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ضمن تقدیر از تلاش های “محمدرضا جهانشاهی” مدیر سابق دفتر روابط عمومی شرکت تصریح کرد: ایشان با دارا بودن از توانایی فنی و سواد تخصصی در حوزه مهندسی رودخانه، از این ظرفیت در جایگاه جدید بهره خواهند برد.

در پایان این نشست با اهدای لوح یادبودی از اقدامات ” محمدرضا جهانشاهی” مدیر سابق دفتر روابط عمومی تقدیر به عمل آمد و ” عبدالله روئین تن” مدیردفتر هیئت مدیره و مدیرعامل با حفظ سمت به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت معرفی گردید.