معرفی سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

معاون هماهنگی توزیع توانیر از آماده باش همه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف و حفظ پایداری شبکه برق خبرداد. طی آیینی با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت برق کشور، همزمان با قدردانی از تلاش های “حسین صبوری” مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ “کامبیز ناظریان” به عنوان سرپرست جدید […]

معاون هماهنگی توزیع توانیر از آماده باش همه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف و حفظ پایداری شبکه برق خبرداد.

طی آیینی با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعت برق کشور، همزمان با قدردانی از تلاش های “حسین صبوری” مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ “کامبیز ناظریان” به عنوان سرپرست جدید این شرکت، معرفی شد.

در این مراسم مهندس غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به تفاوت های ویژه پایتخت از نظر وسعت جغرافیایی، تعداد مشترکان و وجود ساختارهای حیاتی، اجرای طرح های بنیادین و زیرساختی اثربخش در مجموعه برق پایتخت در زمان تصدی مدیریت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ توسط “حسین صبوری” را در بهبود فرایند خدمت رسانی به هموطنان شایسته تقدیر دانست و گفت: آثار مثبت این اقدامات در تمامی بخش های خدمات مشترکین، بهره برداری، مالی و اداری و سایر بخش ها، قابل لمس است و ارائه خدمات در حوزه هوشمندسازی فرایندها و بهره گیری از نرم افزارها و دانش تخصصی روز توانسته است نقش موثری در کاهش زمان و افزایش کیفیت ارائه خدمات داشته باشد.

رخشانی مهر با اشاره به شرایط سخت امسال  گفت: تراز منفی ۱۰ هزار مگاواتی تولید و مصرف می توانست باعث بروز خاموشی سراسری (بلک اوت) شود که آثار زیانباری برای کشور به همراه داشت اما با همراهی و مدیریت درستی که صورت گرفت، این اتفاق رخ نداد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: این موضوع قابل مطالعه است و تجربه سایر کشورها و خاموشی های سراسری رخ داده در دنیا، نشان می دهد که این شرایط در ایران چگونه مدیریت شد.

وی با اشاره به تجربه های مدیریت بار پیک و تفاوت های این فرایند در تهران و سایر استان ها گفت: هر استانی به دلیل ویژگی های خاص خود و تمرکز انواع مشترکان مانند کشاورزی یا صنعتی، ظرفیت های جداگانه ای برای مدیریت بار دارد که به طور مثال می توان به استان های فارس و مرکزی اشاره کرد که به ترتیب هرکدام در بخش های کشاورزی و صنعتی ظرفیت های بالقوه ای برای مدیریت بار دارند.

رخشانی مهرادامه داد: در حالی که تهران به دلیل تمرکز اداری بالا، وجود مراکز تجاری پرمصرف و متعدد و مشترکان پر مصرف، از ظرفیت های مدیریت بار مشابه سایر استان ها کمتر بهره می برد و به همین دلیل شرایط سختتری در این منطقه از کشور وجود دارد.

وی در خصوص تغییرات در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز گفت: مهندس حسین صبوری از بهترین های صنعت برق کشور هستند و تغییرات اعمال شده در محل خدمت مدیران لایق این صنعت، زمینه ساز پیشرفت های هرچه بیشتر برای آنان خواهد بود.

وی همچنین  برای مهندس ناظریان هم در سمت سرپرستی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

در ادامه این آیین، “حسین صبوری” با قدردانی از همراهی صادقانه و تلاش مثال زدنی همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برای آنان، صحت و سلامتی و برای “کامبیز ناظریان” آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

“کامبیز ناظریان” سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان این که مدیریت و هدایت مجموعه این شرکت توسط “حسین صبوری” منجر به حصول نتایجی ارزنده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ شده است ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های وی، برای او در ادامه مسیر خدمت به هموطنان و صنعت برق کشور، آرزوی موفقیت کرد.

برپایه این گزارش، این مراسم روز یکشنبه؛ ۱۰ مردادماه، با حضور “غلامعلی رخشانی مهر” معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، “آرش کردی” مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران ، “حاجی رضا تیموری” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، “ابوذر صالحی” مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق کشور، آیین تودیع و قدردانی از تلاش های “حسین صبوری” مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و معارفه “کامبیز ناظریان” به عنوان سرپرست جدید این شرکت، برگزار شد.