معرفی دبیر جدید شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان گلستان

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیران عامل آبفا و توزیع برق در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه که با حضور مدیران عامل و معاونین وکارشناسان مرتبط […]

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیران عامل آبفا و توزیع برق در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه که با حضور مدیران عامل و معاونین وکارشناسان مرتبط برگزار شد، در خصوص بیمه جدید کارکنان صنعت آب و برق استان بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد ازین پس با توافقات انجام شده بیمه رازی مسئولیت بیمه کارکنان این صنعت در استان را به عهده بگیرد.

در ادامه در این جلسه طی حکمی از سوی حجت الاسلام قرنفلی سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو “جواد بهرام نژاد” به عنوان دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گلستان معرفی ودر این جلسه معارفه شد و از زحمات حجت الاسلام بیرقدار دبیر پیشین این شورا تقدیر شد.
همچنین در این جلسه خاندوزی دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان اظهار کرد: تعهدات شرکت های آب و برق استان نسبت به بازنشستگان با توجه به شرایط و محدودیت های کرونا تسریع شود.
در پایان این جلسه نیز از دکتر خاطره ربانی فر همکار شرکت آب منطقه ای گلستان به دلیل کسب رتبه دوم مسابقات دارت وزارت نیرو در اردیبهشت ماه تجلیل و لوح تقدیر و هدایا به وی اهدا شد.