معرفی برگزیدگان سومین جشنواره روابط‌عمومی‌های برق حرارتی

سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این […]

سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵ اثر در ۵ محور انتشارات، فیلم، عکس، فعالیت خلاقانه و خبر به دبیرخانه رسیده بود که پس از بررسی آثار رسیده، هیئت داوران تصمیم گرفت این آثار در دو سطح برتر و شایسته تقدیر ارزیابی و داوری شود.
بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، در بخش فیلم زیرشاخه کلیپ اثر شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و نیز اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق نکا توانسته‌اند رتبه شایسته‌تقدیر این بخش را کسب کنند.
همچنین در بخش مستند نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح موفق به کسب رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق یزد عنوان شایسته تقدیر این بخش را از آن خود کرده است.
در این دوره از جشنواره اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بعثت توانسته است رتبه برتر بخش تیزر را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی شرکت مدیریت تولید برق بیستون توانسته‌ است رتبه شایسته‌تقدیر را کسب کند.
در بخش موشن‌گرافی نیز شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح نیز به عنوان رتبه برتر و شرکت مدیریت تولید برق ری به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند. بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش انیمیشن فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.
همچنین در بخش انتشارات زیرشاخه اینفوگرافی اثر شرکت تولید نیروی برق اصفهان توانست رتبه برتر این بخش را از آن خود کند. در این بخش آثار ارسالی شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت و شرکت مدیریت تولید برق کرمان نیز به عنوان شایسته‌تقدیر انتخاب شده‌اند.
در این جشنواره شرکت‌ مدیریت تولید برق ری موفق شده است رتبه برتر بخش برشور و شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح نیز رتبه برتر بخش صفحه‌آرایی را به دست آورده‌اند. همچنین در بخش پوستر شرکت مدیریت تولید برق نکا و در بخش کتاب شرکت مدیریت تولید برق ری عنوان شایسته‌تقدیر را از آن خود کرد‌ه‌اند.
در سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، رتبه برتر بخش فعالیت خلاقانه به شرکت مدیریت تولید برق ری اختصاص پیدا کرده است. در بخش عکس نیز شرکت‌مدیریت تولید برق شاند به عنوان رتبه برتر و شرکت‌های مدیریت تولید برق رامین و تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان شایسته‌تقدیر معرفی شده‌اند.
بر اساس اعلام هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت برق حرارتی، بخش خبر فاقد نفر برتر و شایسته‌تقدیر بوده است.