در قالب پروژه جهاد آبرسانی در حال انجام است؛

مشکل تامین آب شرب پایدار بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان مهاباد مرتفع گردید

لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی که در برنامه تلویزیونی (دیمانه) سیمای مرکز مهاباد حضور یافته بود آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان را تشریح کرد.

خوش سیرت با مهم برمشردن پروژه ۱۴۱ روستایی گلینان مهاباد که در قالب پروژه های محرومیت زدایی انجام میشود گفت: منشا تامین آب تمامی این روستاها تصفیه خانه آب مهاباد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ادامه تشریح آخرین اقدامات پروژه محرومیت زدایی ۱۴۱ روستایی گلینان مهاباد افزود: با بهره برداری از ۲۶ کیلومتر خط انتقال و وصل شدن آن به تصفیه خانه مهاباد، مشکل تامین آب شرب پایدار ۱۰ روستا از ۱۴۱ روستای این پروژه مرتفع گردید.
لطیف خوش سیرت ضمن افزودن این نکته که کل جمعیت پیش بینی شده پروژه ۱۴۱ روستایی گلینان مهاباد نزدیک به ۵۰ هزار نفر جمعیت است اضافه کرد: با تامین آب شرب این ۱۰ روستا که جزو روستاهای بزرگ این پروژه میباشند، مشکل تامین آب شرب پایدار بیش از ۳۰ هزار نفر برطرف گردید.
در ادامه این گفتگو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص فاضلاب منطقه سیدآباد مهاباد نیز گفت: با اجرای حدود به ۷ هزار و ششصد متر شبکه فاضلاب این منطقه نیز دارای سیستم بهداشتی فاضلاب گردید.