مشکل تامین آب در ۱۴ روستای چالدران

مدیرامور آب و فاضلاب چالدران گفت: ۱۴ روستای تحت پوشش این شهرستان با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، یعقوب حسین نژاد با بیان اینکه بغیر از روستاهای تحت پوشش چندین روستای غیرتحت پوشش نیز با مشکل تامین آب مواجه هستند، اظهار داشت: برای […]

مدیرامور آب و فاضلاب چالدران گفت: ۱۴ روستای تحت پوشش این شهرستان با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، یعقوب حسین نژاد با بیان اینکه بغیر از روستاهای تحت پوشش چندین روستای غیرتحت پوشش نیز با مشکل تامین آب مواجه هستند، اظهار داشت: برای بهره مندی روستائیان ساکن در روستاهای دارای مشکل از آب شرب سالم وبهداشتی، ازطریق جیره بندی و آبرسانی سیاراقدام شده است.
وی، روستاهای قرجه وران سفلی، روض، ساری اوجاق، علوجنی، قره آغل، عبدالرزاق، بیک کندی، وکیل، گل، مسعودآباد، اینجه صلاح سفلی، عرفات، شیخ سیلوی سفلی و گل سعید را روستاهای دارای مشکل تحت پوشش عنوان کرد و افزود: در برخی از این روستاها اقداماتی در راستای تامین آب پایدار در حال انجام است.
مدیرامور آب و فاضلاب چالدران، انجام عملیات لوله گذاری برای انتقال آب به روستای بیک کندی از طریق شهر آواجبق، حفاری چاه در روستای عبدالرزاق و بازسازی چاه آب در روستای عرفات را ازجمله این اقدامات برشمرد و اظهار کرد: برای روستاهای مسعودآباد و گل نیز ازمحل اعتبارات فاقد دهیاری با فرمانداری مکاتبه شده ومقررگردیده بزودی پروژه تامین آب در این روستاها نیز آغاز شود.
وی گفت: در روستاهای گل سعید و ساری اوجاق نیز که جزو پروژه های مشارکتی با بنیاد علوی هستند، پروژه های آبرسانی اجرا می شود.