مشترکان نهادهای حمایتی لرستان از پرداخت آب‌بها معاف می شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال از آب بهای ۶۱ هزار مددجوی تحت نهادهای حمایتی لرستان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از ابتدای سال جاری تاکنون بخشوده شده است.

به گزارش برقاب : یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان ،اظهار کرد: مددجویان تحت نهادهای حمایتی لرستان جهت معافیت از هزینه‌های آب بها،باید تاالگوی اعلام شده مصرف داشته باشند و درصورت مصرف بالای الگو تا سقف الگو معاف و براساس تعرفه های مصوب نهادهای حمایتی لرستان اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: علاوه بر بخشودگی ها، امسال ۲۱۶ فقره انشعاب رایگان به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی لرستان واگذار شده است.
اکبریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۰۲ میلیارد ریال از مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری طلب دارد، تصریح کرد: ۲۸ فقره انشعاب آب به واحدهای صنعتی نیز واگذار شده است و هشت هزار و ۱۵۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به مجاز شد.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ هزار و ۵۰۰فقره انشعاب فاضلاب و ۱۱ هزار و ۳۰۰فقره انشعاب آب به مشترکان استان فروخته و پنج هزار و ۸۸۸ اشتراک فاضلاب نیز نصب شده است.
۶۱۰ هزار مشترک آب و ۳۰۴ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.