مسابقات ورزشی صنعت آب و برق در ۶ رشته ورزشی در حال برگزاری است

مسئول ورزش شرکت آبفا استان کرمان از برگزاری مسابقات ورزشی صنعت آب و برق و حضور کارکنان آبفا در این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ابفا استان کرمان، محسن حسامی در این خصوص گفت: مسابقات ورزشی صنعت آب و برق استان کرمان با حضور تیم هایی از شرکت آب و فاضلاب، برق منطقه ای،توزیع برق شمال، توزیع برق جنوب، ،نیروگاه کرمان، نیروگاه زرند و آب منطقه ای کرمان در رشته های والیبال ،فوتبال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی،بدمینتون،شطرنج در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره از رقابتها در رشته آمادگی جسمانی در بخش بانوان سیمین شجاعی و معصومه آذریان مقام اول و وحیده کامجو مقام سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان در رشته آمادگی جسمانی درگروه سنی ۴۰ تا ۴۵ سال، عبدالرضا کوهزادی مقام دوم و محمد علی فلاح مقام سوم را کسب نمود و در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال این رشته رضا زنگی آبادی موفق به کسب مقام سوم شد و سعید حسامی در گروه ۵۰ تا ۵۵ سال به مقام دوم رسید.

حسامی خاطر نشان کرد: در رشته تنیس روی میز در بخش بانوان، مریم سیاری توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند و در بخش تیمی نیز تیم آبفا موفق به کسب مقام اول شد.