مسابقات فوتسال شرکت برق شمال استان کرمان

مسابقات فوتسال امورهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان جام فداکاران خدمت به مناسبت دهه کرامت با قهرمانی تیم امورنواحی برق کرمان به پایان رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، در این دوره از مسابقات فوتسال شرکت برق که با حضور۲۰۰ورزشکار در قالب ۱۷ تیم برگزار گردید، جمعاً ۲۶ بازی در ۱۵ روز برگزار شد که نهایتاً ۴ تیم امور برق شرق کرمان ، امور نواحی ، ستاد شرکت ، امور برق چترود به مرحله نهایی راه یافتند. که دراین مرحله بازی رده‌بندی بین تیم های ستاد شرکت و امور برق چترود برگزار گردید که در نهایت تیم ستاد شرکت با نتیجه ۵بر ۱تیم امور برق چترود را شکست داد و سوم شد.

در بازی فینال نیز که روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه و با حضور دکتر سلیمانی مدیرعامل، دکترپاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و مدیران شرکت و جمع کثیری از همکاران برگزار شد، دو تیم امور برق شرق و امور نواحی برق کرمان مقابل هم قرار گرفتند که در یک بازی خوب و نفس‌گیر نهایتاً تیم نواحی برق کرمان با نتیجه ۴بر ۰ بر تیم برق شرق کرمان پیروز شده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات نیز که بلافاصله بعد از بازی فینال برگزار شد، ابتدا آقای حسین علیزاده دبیر کارگروه ورزش ، گزارشی از این دوره از مسابقات را تشریح و بر افزایش همدلی و روحیه ورزشکاری در بین همکاران با برگزاری چنین مسابقاتی تأکید کرد.
وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل به توسعه امر ورزش به ویژه ورزش همگانی در شرکت، از کلیه اعضای تیم‌ها، کمیته انضباطی، کمیته اجرایی(آقایان تقی زاده و عماد آبادی) و عوامل همکاری کننده در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این دوره از مسابقات صمیمانه قدردانی کرد.
در ادامه مراسم اختتامیه با حضور مدیرعامل، مدیرکل ورزش و جوانان ، تنی چند از مسئولین و پیشکسوتان شرکت، جوایز و جام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم مسابقات اهداء گردید.
شایان ذکر است که از سوی دکتر سلیمانی مدیرعامل شرکت از زحمات و خدمات آقای نادر خواجه پور دبیر سابق کارگروه ورزش و امور ایثارگران این شرکت با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.