مسائل و مشکلات حوزه آب روستاهای بخش مرکزی شهرستان سردشت بررسی شد

در نشست تخصصی دهیاران بخش مرکزی سردشت، مسائل و مشکلات حوزه آب روستاهای بخش مرکزی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برقاب، در این نشست که با موضوع تبیین عملکرد دولت در میان مرزنشینان و با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و ربط و جمعی از روسای ادارات در مسجد روستای نیشکولان برگزار شد، ضمن تشریح و تبیین اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم در مناطق روستایی، مسائل و مشکلات حوزه آب روستاهای بخش مرکزی شهرستان سردشت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب سردشت در این نشست با ارائه گزارش از وضعیت بارندگی ها و‌ کاهش نزولات آسمانی، خواستار ترویج مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب شد. وی اظهار کرد: در حوزه آبرسانی روستایی نیز با تخصیص اعتبار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، آب شرب تعداد زیادی از روستاها تامین خواهد شد

کیوان مظفری همچنین گزارشی از‌ روند پیشرفت پروژه های عمرانی در دست اجرا و خدمات ارائه شده و‌ برنامه های شرکت آب و‌ فاضلاب برای روستاهای مشکل دار ارائه کرد .

در‌ این نشست دهیار و‌شورای اسلامی روستای نیشکولان از خدمات شرکت آب و‌فاضلاب برای احداث مخزن ۶۰ متر مکعبی و احداث شبکه و‌خط انتقال اجرا شده قدردانی و ‌خواستار تامین آب پایدار از شبکه آب شهری شدند.شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۲۸ روستای سکنه‌دار و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.