مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب:

مردم تخلفات کیفی آب را به سامانه ۳۸۴۸ اطلاع دهند

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: مردم استان اصفهان تخلفات کیفی آب را به سامانه 3848 اطلاع دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، امروز مهندس مسعود سیدی پور با اعلام این خبر افزود: سامانه اطلاع رسانی ۳۸۴۸ به حفاظت کیفی منابع آب استان توسعه یافته است و اطلاع رسانی توسط شهروندان استان اصفهان در خصوص تخلفات کیفی، امکان پذیر شد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت و گروه های گشت و بازرسی، اطلاع رسانی درباره هرگونه تخلف و آلایندگی منابع آب از طریق این سامانه امکان پذیر است.

 سیدی پور تصریح کرد: با آگاهی رسانی های انجام شده در قالب بروشور، پوسترو… در سطح استان، همکاران گروه گشت و بازرسی در اسرع وقت در محل تخلف حاضر شده و اقدامات لازم در این خصوص انجام می گیرد.

وی با بیان این که پیام این سامانه «هر اصفهانی یک حافظ کیفی منابع آب» است، اضافه کرد: علاوه بر مسئولان مردم نیز به حفاظت کیفی منابع آب حساس باشند.

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان یادآور شد: پایش کیفیت منابع آب از محوری‌ترین دغدغه های شرکت آب منطقه ای اصفهان است و حساسیت مردم و مسئولان به مساله کیفیت آب ضروری است.

وی افزود: همه هدف ما این است چه به لحاظ کمیت و چه کیفیت مردم آسوده خاطر باشند.