مراسم معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آیین معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا با بیان اینکه مهمترین سرمایه هر شرکت منابع انسانی آن است اظهار داشت: اگر منابع انسانی به رشد و بالندگی برسد بهره‌وری در آن مجموعه افزایش می‌یابد، در غیر این صورت تنزل می‌یابد.
ابوالحسن عالی افزود: مهمترین وظیفه معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شناسایی پتانسیل ها و شایسته گزینی منابع انسانی و انتخاب شایسته‌ها، افزایش رفاه و پیاده سازی عدالت در بین افراد در راستای ارتقا بهره‌وری است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به عدالت در همه سطوح گفت: اگر ناعدالتی باشد نارضایتی افزایش می‌یابد از این نظر توجه به عدالت در همه سطوح امری مهم و ضروری است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: شرکت آبفا باید برنامه و شاخص داشته باشد و این معاونت یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین معاونت‌ها در این زمینه است. افزایش فعالیتهای تحقیقاتی و توجه ویژه به شرکتهای دانش بنیان در سالی که به تولید دانش بنیان مزین است
میبایست در سر لوحه امور این معاونت قرار بگیرد.
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات آقای محمدی ، خانم محمدی زاده به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا معرفی شد.