سرپرست دفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام معارفه شد

طی حکمی از سوی پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام، مسلم حیدرزادی بعنوان سرپرست جدید دفتر حقوقی شرکت آبفای استان منصوب گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مراسم معارفه سرپرست دفتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با حضور جانشین مدیرعامل، معاونین و جمعی از همکاران برگزار شد.

 جانشین مدیرعامل آبفای استان در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه مهرداد پورداوود، مدیر سابق دفتر حقوقی شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده برای سرپرست جدید امور حقوقی شرکت نیز آرزوی موفقیت نمود.

مهندس رضا محمدرضایی همبستگی، همدلی، مشارکت و تعامل بین بخش های مختلف شرکت را رمز غلبه بر مشکلات و کسب موفقیت های مستمر دانست و خاطرنشان ساخت: همه فعالان باید بدون بخشی نگری درصدد رفع مشکلات و کسب موفقیت روزافزون باشند و فرقی نمی کند کارکنان در کدام قسمت آبفا مشغول به فعالیت هستند، مهم این است که با تعهد، همبستگی، تعامل و مشارکت با یکدیگر زمینه های ارائه خدمات مطلوب به مردم  را بیش از پیش فراهم کنند.

در ادامه این مراسم، مسلم حیدرزادی،سرپرست جدید امور حقوقی  نیز طی سخنانی از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت تشکر کرد و افزود: با همکاری و همیاری همکاران ان شالله در مسیر تحقق اهداف شرکت و خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.