مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت مالی وپشتیبانی و سرپرست معاونت منابع انسانی وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد

طی جلسه ای وبا حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت ،معاونین ، مدیران و جمعی از همکاران مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت های مالی وپشتیبانی و منابع انسانی وتحقیقات شرکت درمحل سالن جلسه ساختمان ستاد استان برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،طی جلسه ای وبا حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت های مالی وپشتیبانی و منابع انسانی وتحقیقات شرکت درمحل ساختمان ستادبرگزار گردید.

در این مراسم مهندس نعمت سلطانی ، ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت؛ معاونت مالی وپشتیبانی ، جایگاه ویژه ای بر نظارت بر کیفیت اجرای کار دارد و می تواند نقش بسزایی در رفع بسیاری از چالش ها و مشکلات شرکت داشته باشد.

مهندس سلطانی مدیرعامل آبفا اردبیل در این نشست گفت: استفاده از تمامی پتانسیل های موجود در شرکت موجب رشد و بالندگی سازمانی می شود.

وی با بیان اینکه تغییر در سیستم های اداری موجب پویایی و شادابی در ادارات و سازمان ها می شود، تصریح کرد: جابجایی و تغییر در ادارات و پست های سازمانی موجب جلوگیری از روزمره گی در سازمان ها می شود.

وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: یقیناً این تعامل و همکاری در زمینه انجام فعالیتهای مختلف در شرکت باعث ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان خواهد شد.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس مسعود خیرجو و مهندس عبداله کریمی معاونین اسبق معاونت های مالی وپشتیبانی و منابع انسانی وتحقیقات شرکت ،آقایان پروریز پارسا وداود شکاری را به سمت سرپرست جدید معاونت های مالی وپشتیبانی و منابع انسانی وتحقیقات شرکت معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه خیرجو و کریمی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات سایر کارکنان، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در معاونت های خود را ارائه و پرویزپارسا و داودشکاری سرپرست های جدید معاونت های مالی وپشتیبانی و منابع انسانی وتحقیقات نیز برنامه های خود را تشریح کردند.

در پایان مراسم از زحمات مهندس خیرجو و عبداله کریمی با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و برای ایشان در پست های جدید آرزوی موفقیت شد.