مرئی سازی بیش از ۱۰ هزار فقره شیر قطع و وصل مشترکین در خوی

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از مرئی سازی بیش از 10 هزار فقره شیر قطع و وصل مشترکین توسط اکیپ مرئی سازی در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، رعنا قدردان گفت : مرئی نگه داشتن شیرهای قطع و وصل از هدر رفت آب جلوگیری می‌کندوی افزود : در صورتی که شیر قطع و وصلی مشترک مشخص نباشد، شرکت از مشترک درخواست مرئی سازی می‌کند. در صورتی که پس از یک هفته شیر هنوز مرئی نشود، شرکت خود به مرئی سازی آن اقدام می‌کند.
قدردان تصریح کرد : نگهداری از انشعاب به عهده مشترک است، اما این شرکت با تأکید بر وظیفه خود، در صورت اقدامات نامناسب مشترک، اقدام به مرئی سازی می‌کند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح هدر رفت آب در مواقع ضروری از جمله اتفاق در روی انشعاب مشترک کاهش می یابد و در مواقعی حساس از قطع شدن خطوط اصلی جلوگیری می شود .
گفتنی است از ۶۲۰ مورد از مرئی سازی شیر های قطع و وصل توسط اکیپ مرئی سازی شرکت انجام گرفته است .

 

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلابشهرستان خوی با فرمانده جدید سپاه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهرستان خوی روز پنج شنبه در دفتر ستاد فرماندهی با فرمانده جدید سپاه خوی دیدار کرد .

یداله سلطانی در دیدار فرمانده سپاه پاسدران شهرستان خوی ، ضمن تبریک انتصاب ایشان به فرماندهی سپاه ، از زحمات و تلاشهای جهادگرانه سردار علائی تشکر وقدردانی نمود.
سلطانی گفت : فعالیتهای سپاه در عرصه های سازندگی ، اجتماعی و اقتصادی ستودنی است و با توجه توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه ای که برخوردار است ، می توان از قابلیت های ایشان در تمام جهات، به خصوص مواقع بحران استفاده نمود.
وی ادامه داد: شما عزیزان برای مردم و مسئولین نماد عزت و افتخارهستید و همیشه در کنار مردم بوده و برای جامعه آرامش را به ارمغان آورده اید.
سرهنگ آقایی نیز از زحمات شرکت آب وفاضلاب قدردانی و ابراز امیدواری نمود که در جهت آبادانی و پیشرفت با همکاری شرکت آب وفاضلاب بتوان قدمهای مثبت و سازنده ای برداشت.

 

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلابشهرستان خوی با فرمانده جدید سپاه

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلابشهرستان خوی با فرمانده جدید سپاه