مدیر عامل شرکت آبفا فارس از وصل آب ۱۵۷ روستا و ۷ شهر آسیب دیده بر اثر سیل اخیر خبر داد

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از وصل مجدد آب ۱۵۷ روستا و ۷ شهر استان که بر اثر جاری شدن سیل در بارندگی های شدید روزهای اخیر دچار قطعی آب شده اند خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی همکاران امور و ادارات تابعه شرکت، آب روستاهایی که قطع است در اسرع وقت وصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل این شرکت در همین رابطه گفت: در بارندگی های شدید روزهای گذشته، تا کنون تاسیسات آبرسانی ۷ شهر و ۱۶۳ روستا در ۱۹ شهرستان استان فارس، شامل شهرستان های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، بوانات، جهرم، خفر، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید دچار حادثه گردیده که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت آبفا فارس در ستاد بحران و امور آبفا تابعه، در کوتاهترین زمان ممکن آب تعداد ۱۵۷ روستا و هر ۷ شهر که دچار قطعی آب شده بودند وصل شد. در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت گردیده و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است و در تلاش برای تکمیل اقدامات ترمیمی خود هستیم.

دکتر صادق پور با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران در حال خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل می باشند، اظهار امیدواری کرد در حداقل زمان بتوانیم  شبکه های آب رسانی ۶ روستای باقی مانده که در سیل روزهای اخیر دچار خسارت شده اند را بازسازی و جریان آب شرب را در شبکه جاری سازیم.

دکتر صادق پور در همین زمینه افزود: اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب بطور شبانه روزی در تلاش اند تا در مناطقی که  تاسیسات آب دچار مشکل شده است را بصورت موقت وصل نمایند، لازم به ذکر است، در این مناطق آبرسانی به صورت سیار در جریان است.