مدیر جدید برق شهرستان دیلم معارفه شد/ تاکید ویژه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای ارتقاء شاخص ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تسلیت شهادت امام محمد باقر ( ع) و تبریک ایام امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: آیین معارفه مدیریت جدید برق شهرستان دیلم به میزبانی فرمانداری این شهرستان با حضور شماری از مسئولان از جمله امام جمعه محترم، فرماندار محترم و معاونین فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این نشست اظهار کرد: از تلاش های مدیر سابق برق دیلم کمال قدردانی را داریم و امید است که مدیر جدید آقای مهندس خدری بتواند در این مسیر با صلابت و جدیت تمام حاضر شود.
وی بیان کرد: ارتقاء شاخص های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و همچنین افزایش رضایت مندی مشترکان باید در اولویت کاری مدیرجدید برق شهرستان دیلم باشد تا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بتواند اهداف عالیه خود را بخوبی محقق کند.
حشمتی بیان کرد: متوسط نرخ خاموشی برق برای هر مشترک در استان بوشهر سالانه حدود ۲۰۰ دقیقه است که کمتر از نصف میانگین کشوری است.
وی ادامه داد: در شهرستان دیلم نیز این نرخ خاموشی ۱۷۴ دقیقه است که این یک شاخص بسیار خوب برای این شهرستان در شمال استان بوشهر است.
وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی های خوب انجام شده با حمایت و پشتیبانی استاندار محترم و همه فرمانداران شهرستانها تا کنون مدیریت مصرف خوبی در حوزه برق اتفاق افتاده است که نتیجه آن پایداری برق مشترکین و جلوگیری از خاموشی بوده است و انشالله با تداوم این همکاری باقیمانده تابستان نیز بدون خاموشی سپری نماییم.
حشمتی افزود: رسالت مهم شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر پایداری شبکه برق با هدف جلب رضایت مشترکان است که در این راستا برنامه ریزی لازم انجام شده و طرح های توسعه و اصلاح و بهینه سازی در حال انجام می باشد لذا انتظار است فرمانداران محترم نیز در شورای برنامه ریزی شهرستان با تخصیص اعتبارات لازم خادمان خود در صنعت برق را یاری نمایند .
آقای کشاورزی فرماندار محترم دیلم نیز در این نشست از تلاش های مدیریت سابق اداره برق شهرستان دیلم قدردانی و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.
ناصر کشاورزی افزود: به مدیریت برق شهرستان دیلم کمک های لازم انجام خواهد شد تا با موفقیت از پیک بار عبور کنیم و رضایت مردم به نحو مطلوبی حاصل شود.
وی بیان کردند با توجه به رویکرد دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی و توجه ویژه دولتمردان به مقوله جلب رضایتمندی مردم شریف است لذا این مهم باید در راس کار مدیریت جدید قرار گیرد .
امام جمعه محترم دیلم نیز گفت: عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر موفقیت آمیز بوده که این مهم رضایت مندی مشترکان را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: در موضوع فرهنگ سازی مدیریت مصرف نیز همکاری لازم انجام شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: یکی از نیازهای روز توجه به پیوستهای فرهنگی و دینی در کنار اجرای پروژه های عمرانی است که از دستگاههای تخصصی انتظار است به این مهم توجه کافی داشته باشند.