مدیریت و کارکنان شرکت توزیع برق استان بوشهر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر مدیریت و کارکنان شرکت توزیع ‌نیروی برق استان بوشهر روز سه‌شنبه با حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این آیین با تبریک فرارسیدن سالروز ورود باشکوه امام خمینی (ره ) و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: استقلال و امنیت امروز ایران اسلامی را باید مرهون خون شهدا دانست که در ایام انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم‌ داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در جبهه نبرد حق علیه باطل حاضر شدند
وی بیان کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق در استان بوشهر هموار خود را وام‌دار شهدا دانسته و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت قرار دارد .

حشمتی ادامه داد: فرا رسیدن دهه مبارک فجر فرصتی بود تا بار دیگر کارکنان این شرکت با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.
وی گفت ؛ کارکنان شرکت با حضور خود در گلزار شهدا به شهید صنعت برق استان نیز ادای احترام کردند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های متعددی را افتتاح و عملیات اجرایی آنها را آغاز می‌کند.

حشمتی عنوان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است تا خدمات شایان انقلاب اسلامی بویزه در حوزه صنعت برق در طول این چهار دهه گذشته برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.
در ادامه ؛ مدیر دفتر منابع انسانی و مسئول امور ایثارگران و دبیر شورای دینی فرهنگی شرکت نیز در وصف مقام شامخ شهدا مطالبی اظهار داشتند.
در پایان حاج آقا بردستانی امام جماعت شرکت و جناب سرهنگ واعظی جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس و راوی خاطرات رزمندگان در وصف شهدا و شهید علیباش ماهینی بیاناتی عنوان داشتند