مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

مدیریت و جایجایی بار به منزله تعطیلی نیست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برنامه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو به صنایع به منظور مدیریت و جابجايي اضطراری بار به ساعات غير پيك مى باشد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در رابطه با شفاف سازی در خصوص برنامه های ابلاغی وزارت نیرو در راستای مدیریت مصرف برق در تابستان سال جاری، اظهارکرد: برنامه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو به صنایع به منظور مدیریت و جایجایی اضطراری بار به ساعات غیر پیک است.

وی افزود: این برنامه مدیریت و جایجایی بار با هدف گذر موفق از پیک بار تابستان با مدیریت و جابجایی بار شبکه برق بوده و اجباری در تعطیلی واحدهای صنعتی نبوده و صرفا برنامه ریزی جهت تنظیم بار شبکه در کلیه ساعات شبانه روزی و ایام هفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: واحد هاى صنعتی می توانند با جابجایی زمان مصرف یا بهره مندی از فناوری های تولید برق خارج از شبکه در ساعات اوج مصرف بار نیز به فعالیت خود ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن واحد های صنعتی همکار در مدیریت مصرف و حفظ پایداری شبکه سراسری برق در صورت کاهش بار ۳۰ درصدی می توانند از پاداش مدیریت مصرف بهره مند شوند.