امام جمعه ایلام در همایش مدیران فرهنگی صنعت برق کشور:

مدیریت جهادی و انقلابی صنعت برق

حجه الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار در همایش مدیران فرهنگی و دینی صنعت برق کشور که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار شد، گفت: خوشبختانه در تابستان گذشته نشانه های محکمی از مدیریت جهادی و انقلابی را در صنعت برق دیدیم و با وجود سختی های فراوان خاموشی های تلخ سالیان پیش تکرار نشد.

به گزارش برقآب، حجه الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار در همایش مدیران فرهنگی و دینی صنعت برق کشور که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام برگزار شد، گفت: خوشبختانه در تابستان گذشته نشانه های محکمی از مدیریت جهادی و انقلابی را در صنعت برق دیدیم و با وجود سختی های فراوان خاموشی های تلخ سالیان پیش تکرار نشد.

ایشان تصریح کرد: مدیران فرهنگی و دینی در ادارات و نهاد های دولتی به مثابه افسران جنگ نرم هستند و با کوشش و تلاش این عزیزان فرهنگ غنی اسلامی و شیعی در راستای خدمت به مردم نهادینه می شود.

حجه الاسلام و المسلمین کریمی تبار اضافه کرد: استان ایلام سعادت میزبانی زایرین امام حسین (ع) در اربعین را دارد و ما به عینه دیدیم که مدیر جوان شرکت برق تمام قد برای تامین برق این حماسه بزرگ پای کار بود.

ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد که با مدیریت جهادی و انقلابی و نگاه الهی کوشش و تلاش مضاعف در سرلوحه اقدامات تمام خدمتگزاران مردم قرار گیرد که تا در هنگامه ی ظهور در مقابل امام زمان(عج) رو سپید باشیم.