مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مصاحبه با برنامه ” سلام یاشاییش”

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مصاحبه با برنامه رادیویی " سلام یاشاییش " گفت: در پی اجرای برنامه پاداش مشترکین خانگی ۴۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی در سال گذشته از پاداش کاهش مصرف بهره مند شدند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در مصاحبه با برنامه رادیویی ” سلام یاشاییش ” گفت: در پی اجرای برنامه پاداش مشترکین خانگی ۴۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی در سال گذشته از پاداش کاهش مصرف بهره مند شدند.

مهندس طاهر کیامهر در مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی ” سلام یاشاییش ” در تشریح وضعیت شبکه برق همزمان با آغاز پیک بار تابستان عنوان کرد: با توجه به افزایش سراسری دمای هوا در تابستان شاهد رشد پیک مصرف برق در کشور به دلیل به مدار آمدن وسایل سرمایشی می باشیم که از ابتدای پیک بار تابستان امسال تا کنون شاهد رشد ۱۱ درصدی مصرف برق در سطح کشور بوده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین میزان مصرف در استان آذربایجان غربی ۴ روز پس از آغاز فصل تابستان و در ۴ تیرماه ثبت شد که در این روز با رشد ۱۰ درصدی مصرف رو به رو بوده ایم.

وی اضافه کرد: در سایر روزهای ایام پیک امسال مصرف برق در استان نشان دهنده ۵ درصد رشد نسبت به سال قبل بوده که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همراهی و مشارکت همه مشترکین خوشبختانه تاکنون مشکلی در تامین برق در سطح استان به وجود نیامده است.

کیامهر در ادامه به برنامه های مدیریت بار برای گذر موفق از پیک بار تابستان اشاره کرد و گفت: امسال طبق برنامه های ابلاغی وزارت نیرو و توانیر ۱۸۰ برنامه مدیریت بار در حوزه های مختلف در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اجرای کامل این برنامه ها تابستان ۱۴۰۳ را نیز با کمترین مشکل سپری کنیم.

وی اضافه کرد: جابه جایی روزهای تعطیل صنایع، مشارکت گسترده مشترکین کشاورزی بخشی از این برنامه ها می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برنامه های ویژه برای مشترکین بخش خانگی را تشریح و از تمام مردم استان درخواست همکاری و پیوستن به پویش با انرژی را نمود و گفت: امسال علاوه بر پرداخت پاداش کاهش مصرف به مشترکین خانگی پویش سراسری با انرژی با جوایز متعددی برای مشترکین خانگی در نظر گرفته شده است.

وی در تشریح جزئیات کمپین با انرژی عنوان کرد: هم استانی های عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی از جایزه بزرگ این پویش که ۳ خودرو تولید داخل و صدها جوایز ارزشمند نقدی و غیر نقدی است بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مردم عزیز استان توجه داشته باشند که در صورت تحقق صرفه جویی بیشتر مصرف برق در مقایسه با سایر استان ها سهمیه جایزه بزرگ ( خودرو) این استان افزایش و شانس برنده شدن در آن بیشتر می شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم استان در گذر از پیک بار تابستان سال گذشته، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی در سال گذشته از پاداش کاهش مصرف بهره مند شدند و قبض برق یک سوم از مشترکان خانگی استان که زیر الگو مصرف کرده بودند رایگان شد که امیدواریم امسال نیز با مصرف بهینه برق تعداد بیشتری از مشترکین استان مشمول این طرح شوند.