مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با مردم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ بمنظور پاسخگویی به مطالبات مردم شریف استان، حسن کریمی مدیرعامل از ساعت ۸ الی ۱۰ روز دوشنبه با تعدادی از کارکنان و مردم دیدار کرد. گفتنی است برگزاری دیدارهای مردمی یکی از برنامه های کاری دفتر بازرسی برای بیان خواسته های ملاقات کنندگان از مدیرعامل […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ بمنظور پاسخگویی به مطالبات مردم شریف استان، حسن کریمی مدیرعامل از ساعت ۸ الی ۱۰ روز دوشنبه با تعدادی از کارکنان و مردم دیدار کرد.
گفتنی است برگزاری دیدارهای مردمی یکی از برنامه های کاری دفتر بازرسی برای بیان خواسته های ملاقات کنندگان از مدیرعامل بوده که درهمین راستا برای رسیدگی به مشکلات و درخواست های ملاقات کنندگان دستورهای لازم به معاونین و مدیران شرکت داده شد.
بر اساس این گزارش در بازه زمانی یاد شده تعداد ۱۴ مورد حضوری و تماس تلفنی مردمی در حوزه برق بررسی شد که موضوعات آنها شامل اجرای پروژه تامین برق، رسیدگی به درخواست همکار، صورتحساب مصرفی برق، روشنائی معابر و رفع حریم بود و هر یک درخواست های یاد شده مورد بررسی قرار گرفت و راهکار مناسب ارائه شد.

موارد ثبت شده در محدوده ساوجبلاغ، چهارباغ، مهرشهر، شرق و غرب کرج بوده که بیشترین مورد مربوط به مناطق برق شرق و غرب کرج بوده است.