مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: استفاده از همه ظرفیتهای استانی برای مدیریت منابع آب، در کنار ایجاد تعامل و همکاری با سایر دستگاههای اجرایی در اولویت برنامه های مدیریتی این شرکت قرار خواهد گرفت.

در مراسمی با حضور معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای استان قزوین منصور ستوده بعنوان رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین علیرضا الماسوندی معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در این مراسم اظهارداشت: بدلیل تغییرات اقلیمی و کاهش بارشها و نیز مصرف بی رویه در حال حاضر ۸۴ شهر کشور با تنش آبی روبروست که با مدیریت منابع آبی و صرفه جویی در مصرف و استفاده از روشهای هوشمند و بهینه برای صیانت از منابع آبی باید از این شرایط عبور کنیم.

الماسوندی گفت: همه باید خود را در قبال خداوند مسئول بدانیم و برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم. وی اضافه کرد: امروز همه ما در صیانت از نعمت های خدادادی از جمله آب و خاک و هوا مسئولیم و باید به ماموریتهای خود بدرستی عمل کنیم تا کارها بخوبی پیش برود.

معاون تلفیق و امور تتظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: برای موفقیت در کارا باید به هم اندیشی، مشارکت، مشاوره با متخصصان و نخبگان باور داشته باشیم و از این ظرفیت برای ارتقاء کیفی کارها استفاده کنیم.

الماسوندی ادامه داد: در حوزه آب باید برنامه ریزی های پایداری از سوی مدیران اتخاذ شود و همه طرحها با رعایت الزامات زیست محیطی و توسعه اقتصادی و در نهایت رضایت مردم اجرا شود.

وی بیان کرد: اگر حقوق اجتماعی رعایت شود با چالش های کمتری روبرو خواهیم شد و برنامه ریزی ها به سرعت به نتیجه خواهد رسید و در این راستا از مدیران شرکت انتظار داریم در کنار تعامل و هم افزایی از همه ظرفیتها برای رسیدن به اهداف تعیین شده استفاده کنند چراکه لازمه حکمرانی خوب همراهی همه دستگاه ها می باشد و در استان قزوین نیز انتظار داریم با تداوم همکاری و هم افزایی بین دستگاهها بتوانیم طرح های در دست اجرا را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین از مناطق مهم کشور است و در گذشته اقدامات خوبی توسط مدیران سابق صورت گرفته و انتظار داریم در ادامه نیز جهت راه اندازی بازار آب و انتقال آب از شاهرود بسرعت اقدام لازم بعمل آید.

وی از منصور ستوده مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین بعنوان نیرویی باتجربه یاد کرد و اظهارداشت: ایشان در ردیف نخبگان و افراد مجرب و کارشناسان اخلاق مدار در حوزه آب هستند که امیدواریم با استفاده از جوانان و افراد مجرب و هوشمند و فعال و خوش فکر برای پیشبرد امور استفاده نماید.

در ادامه این مراسم مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در این مراسم عنوان داشت: راه اندازی بازار آب و انتقال آب شاهرود به استان از مهمترین برنامه های دارای اولویت برای مدیریت منابع آبی است.

وی اظهار داشت: موضوع آب از چالش های مهم عصر کنونی است و باید با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی برای تنش های آبی و رفع نیازها همت کنیم.

رجحانی افزود: در نظام بهره وری آب و ارتقای سطح کارآمدی در این عرصه موضوع راه اندازی بازار آب در استان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم امسال این طرح مهم عملیاتی شده و وارد فاز اجرایی شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک از کارهای بسیار مهم و تاثیرگذاری بود که امسال عملیاتی شد و امیدواریم انتقال آب به سایر شهرها و روستاهای استان نیز پس از انتخاب سرمایه گذار به مرحله اجرایی برسد.

وی با بیان این موضوع که رعایت انصاف در کارها، مدیریت هوشمند، اتکا به دانش و پژوهش از نکاتی است که انتظار می رود مورد توجه مدیران استان قرار گیرد، تصریح کرد: همه مدیران در واقع امانتدار موقت هستند و باید با خدمت صادقانه این رسالت را بخوبی انجام دهند و رضایت مردم را جلب کنند.

منصور ستوده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: ماموریت بسیار مهم و حساس این شرکت تامین آب مورد نیاز بخش های مختلف استان است و لذا تلاش می کنیم با همکاری مجموعه معاونین، مدیران و کارشناسان بتوانیم به رسالت خود بدرستی عمل کنیم.

ستوده تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای استان قزوین یک دستگاه تخصصی محسوب می شود و امیدواریم با تلاش و پیگیری های شبانه روزی بتوانیم گام های موثری در جهت توسعه پایدار حوزه اقتصاد و پاسخگویی به نیازهای صنعت و کشاورزی در استان برداریم.

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین مولفه های صداقت، درستکاری و اعتماد را بعنوان مهمترین ویژگی افراد در راستای اجرای وظایف برشمرد و یادآورشد: استفاده از همه ظرفیتهای استانی برای مدیریت منابع آب، در کنار ایجاد تعامل و همکاری با سایر دستگاههای اجرایی در اولویت برنامه های مدیریتی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مردم می باشد، عنوان کرد: با یک برنامه ریزی دقیق و آینده نگری خوب مطالبات استان در حوزه منابع آبی را در راستای سیاست های ابلاغی تا دستیابی به نتایج مورد قبول ادامه خواهیم داد.