مدیران امورهای اجرایی و دفاتر عملیاتی توزیع برق مشهد منصوب شدند

جلسه معارفه مدیران امورهای اجرایی و دفاتر عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل، قائم مقام ها، معاونت ها و مدیران شرکت برگزار شد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این جلسه مهندس رمضانی با اشاره به نقش وجایگاه مدیریت گفت: مدیریت در جامعه امروز باید با علم و هنر و البته با صداقت همراه باشد.

وی ضرورت توجه به امور رفاهی و خصوصا تأمین مسکن پرسنل را یادآور شد، و افزود، توجه به نیروی انسانی از شاخص های مهم هر سازمان بوده و باید برای ارتقای این مهم تلاش مضاعف کرد.

و در ادامه با اشاره به چارت سازمانی شرکت و اصلاحات انجام شده گفت:

از مولفه های بسیار مهم چارت سازمانی جدید توزیع برق مشهد توجه به هوشمندسازی است. امروز دنیا به سمت هوشمندسازی حرکت می کند و ما نیز به هوشمندسازی نیازمندیم. هوشمندسازی در اهداف و چشم انداز توزیع برق مشهد تدوین شده و ما در افق ۱۴۲۰ به یک شرکت *هوشمند و ناب* تبدیل خواهیم شد.

مهندس رمضانی ضمن توصیه هایی به مدیران امورهای اجرایی، از تشکیل معاونت هوشمندسازی، دفتر CRM و راه اندازی آژانس خدمات مشترکین خبر داد و گفت: از مدیران امورهای اجرایی انتظار دارم ضمن توجه ویژه به شاخص های عملکردی، از ظرفیت های آژانس های خدمات مشترکین به بهترین وجه استفاده کنند و به بخش وصول مطالبات و تلفات انرژی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان ارتباط با مشتری، مدیریت مصرف، توجه خاص به کنتورهای مرجع، توسعه‌ کنتورهای هوشمند در راستای رویت پذیری و کنترل‌پذیری، تحلیل اقتصادی تلفات، شاخص های کنترلی CRM، کنترل پذیری و بررسی میزان بار کنتورها در سامانه پایش، ارتباط مستمر با معاونت ها و نظارت بر خاموشی و پیک بار روز و شبانه را از سوی مدیران اجرایی خواستار شد.

ابوالفضل سیدی معاونت سرمایه انسانی نیز در این جلسه گفت: موضوع بازنگری چارت سازمانی از سال گذشته آغاز شد و اولین شرکت توزیع هستیم که پست های تخصصی معاونت هوشمندسازی و دفتر CRM را براساس چشم انداز ۱۴۲۰ شرکت، ایجاد کرده ایم.

وی گفت، چارت سازمانی جدید توزیع برق مشهد با کمک کارگروه های متعدد، کاملا بهره ورانه تدوین  شده و تمامی شاخص های چشم انداز شرکت که همان هوشمند سازی و ناب شده است در آن لحاظ شده است.

شایان ذکر است در این جلسه، بیوگرافی و رزومه کاری مدیران امورهای اجرایی ارائه و احکام توسط مدیریت عامل‌ به مدیران مربوطه به شرح ذیل ابلاغ گردید.

مهندس سید حسین صبور داودیان مدیر امور برق ناحیه خیام

مهندس سیدمهدی میرزایی مدیرامور برق ناحیه ثامن

مهندس حسین آردم مدیر امور برق ناحیه شاهد

مهندس محمدهادی ذاکر تولایی مدیر امور برق ناحیه فرهنگ

مهندس سیدعلیرضا باشی ازغدی مدیر امور برق ناحیه شهید شیرودی

مهندس حسینعلی نوابی مدیر امور برق ناحیه طبرسی

مهندس محمدعلی فارسیان مدیر امور برق ناحیه فردوسی

مهندس محمد صادقپور مدیر امور برق ناحیه شهید مطهری

مهندس امیراحسان فاضلی مدیر امور برق ناحیه طرقبه و شاندیز

مهندس احسان ملک مطیعی مدیر امور برق ناحیه شهید مفتح

مهندس علیرضا سلمانیان شفا مدیر دفتر ایمنی، بهداشت حرفه ای و محیط زیست (HSE)

مهندس مجید حسن نژاد مجری طرح شناسایی و جمع آوری برق های غیر مجاز مراکز استخراج رمز ارز

مهندس مجید منصوری رئیس برق رضویه

مهندس جواد قربانزاده مقدم رئیس برق توس

مهندس اباذر فخری رئیس برق ملک آباد

مهندس سید علیرضا صبور داودیان رئیس برق مهرگان