مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت.

به منظور پاسخگویی برخط به درخواست ها و شکایات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۱، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: براساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در راستای مصوبه شورای عالی اداری در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی […]

به منظور پاسخگویی برخط به درخواست ها و شکایات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۱، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد حضور یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: براساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در راستای مصوبه شورای عالی اداری در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، دومین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال ۱۴۰۰، برای پاسخگویی به مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت “سامد” حضور یافت.

ابوالفضل همتی گفت: این برنامه که به مدت یک و نیم ساعت برنامه ریزی و به انجام رسید، از شاهرود چهار تماس، میامی سه و همچنین سمنان ، گرمسار و مهدیشهر، هرکدام یک مورد را طرح موضوع نمودند.

وی یادآور شد: از مجموع ۱۱ تماس تلفنی با شماره ۱۱۱، دو مورد پیرامون خسارت به لوازم برقی و معرفی به سامانه bime.tavanir.org.ir جهت ثبت موارد، دو درخواست درخصوص روشنایی معابر، برق رسانی به روستای کلاغ زیلی، صورت حساب بهای برق مصرفی، تامین برق دامداری، جابه جایی پایه برق، جدول زمان بندی خاموشی ها و احداث شبکه سرقت شده مطرح گردیده، که جوابیه لازم بابت درخواست های مطروحه ارائه شد.

وی با اشاره به این که معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و رابط سامد شرکت نیز در این برنامه حضور داشتند افزود: برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در روز پـنج شنبه هر هـفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر بـرقرار است و متقاضیان و مشترکان برق می توانند با شماره ۳۳۴۳۵۱۷۰ هماهنگ نمایند.