در بيست و پنجمين جشنواره شهيد رجايي تقدير شد:

مدیرعامل آبفای استان همدان در جمع مدیران برتر

در بيست و پنجمين جشنواره شهيد رجايي استان همدان، فرهاد بختياري فر مدير عامل شرکت آب و فاضلاب اين استان  به عنوان يکي از مديران برتر استان معرفي و تقدير شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان همدان که با حضور جمعی از مدیران، معاونین و کارکنان دستگاههای اجرایی این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره مزین به نام شهید رجایی از این حیث قابل ستایش است که تلاش می‌کند رفتار، کردار و منش شهید رجایی را به عنوان سرلوحه کار مدیران معرفی نماید گفت: شهید رجایی انسانی متواضع، مردمی و خدا ترس بود که این نوع از ویژگی های شخصیتی باید در منش تک تک مدیران و خادمین این ملت تجلی یابد.
وی با اذعان به اینکه آنچه مورد تاکید رهبری و ریاست جمهوری است مردمداری و بهره وری است، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت به آحاد مختلف مردم همواره مورد تاکید می باشد.
وی ضمن اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره استانی شهید رجایی، خاطرنشان کرد: از منظر ما تمامی دستگاههای استان انصافا دستگاههای قابل تقدیر هستند اما تلاش برخی دستگاهها مضاعف تر و پر نمود تر بوده است.
استاندار همدان در ادامه سخنان خود به موضوع تنش آبی حادث شده در شهر همدان اشاره کرد و در این خصوص گفت: در این زمینه بر خود لازم می دانم ضمن تقدیر از ریاست جمهوری و وزیر نیرو از تلاش مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان تشکر نمایم.
وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، تصیرح کرد: با عنایت شخص رییس جمهور مردمی ایران و وزارت متبوع ؛در این مدت ۱۵۰۰ میلیارد تومان، معادل اعتبارات تملک دارایی استان در موضوع آب به همدان اختصاص یافت.
وی با اذعان به اینکه ابر پروژه آبرسانی به همدان از دو ویژگی مهم برخوردار بود،اظهارداشت: این پروژه ضمن اینکه معادل یکسال اعتبارات تمک دارایی استان را به خود اختصاص داد با سرعت بالایی نیز به ثمر نشست.
وی به کمک کشاورزان به منظور تامین آب شرب شهر همدان به عنوان اقدامی اثرگذار و حائز اهمیت اشاره کرد و گفت: با ممارست همکاران ما در شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای و همکاری کشاورزان عزیز بیش از ۷۰ حلقه چاه به منظور آبرسانی به این شهر وارد مدار آبرسانی شد.
استاندار همدان ضمن تقدیر از صبوری مردم همدان خاطرنشان کرد: عبور از این بحران جز با همدلی در سطح استان و حمایت های شخص رییس جمهور و دیگر مدیران کشوری امکان پذیر نبود.
دبیرجشنواره شهید رجایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره دستگاههای برتر در ۵ گروه، متناسب با عملکردشان دسته بندی شدند، گفت: دو دستگاه در مجموع همه گروه ها به علاوه از هر گروه یک دستگاه برتر بر اساس شاخص های مورد نظر معرفی شدند.
تورج الوانیان با بیان اینکه در این جشنواره برگزیدگان در سه بخش جداگانه مورد ارزیابی و معرفی قرار گرفتند، عنوان کرد: گروه اول؛ برگزیدگان دستگاههای اجرایی بر اساس بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاههای شرکت کننده، گروه دوم دستگاههای برگزیده بر اساس بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در هر یک از گروه های پنج گانه و گروه سوم دستگاههای برگزیده به انتخاب ستاد جشنواره شهید رجائی در محورهای ویژه  بودند.
وی همچنین بیان کرد: یکی دیگر از محور های بیست و پنجمین جشنواره شهید رجائی معرفی و تقدیر از مدیران برتر در سطح دستگاهای اجرایی بود که در این گروه نیز تعدادی از مدیران مورد تقدیر قرار گرفتند.
لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره شهید رجایی از فرهاد بختیاری فرمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عنوان یکی از مدیران برتر استان همدان تقدیر شد.