معاون مهندسی و توسعه شركت مهندسی آبفای كشور:

محرومیت‌زدایی روستاها باید به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد

همزمان با سفر معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور، جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان سمنان، در این جلسه آقا زاده حبشی ضمن عرض ادب به پیشگاه مقدس امام عصر(عج)،شهدای انقلاب اسلامی و سه هزار شهید استان سمنان، روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب و آرزوی سلامتی رهبری معظم،با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به مردم گفت: مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده حق الناس است و اعتقاد ما این است که هر‌ کسی خادمی مردم را انجام دهد آقای ماست.

وی افزود: افتخار میکنیم خادم و سقای مردم هستیم و خدا را شاکریم این نعمت خدمت را برای ما عنایت فرموده،

فرصت را مغتنم شمرده و تمام تلاش خویش را بکار می گیریم.

 مجیدآقازاده حبشی در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای استان سمنان اظهار داشت: موضوع جهاد آبرسانی، محرومیت‌زدایی و خیرین آبرسان بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت.

وی گفت: روستاهای خارج از لیست محرومیت‌زدایی با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیگیری تا در لیست پروژه‌های اجرایی قرار گیرند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور همچنین از مجریان پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواست تا نسبت به درج اطلاعات در سامانه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

آقازاده حبشی بر ضرورت نظارت بر پروژه‌ها و کنترل کیفی مصالح به‌صورت مستمر تأکید کرد و گفت: از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان برای کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفی و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید با مکان‌یابی درست پروژه‌ها امکان استفاده بهینه و اقتصادی از پروژه‌ها را فراهم سازیم تصریح کرد: آموزش مدیریت مصرف آب و تولید محتوای فرهنگی برای تأثیر آن در کاهش مصرف عموم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است: مهدی کاشفی رئیس بسیج سازندگی استان سمنان و معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه، توجه و پیگیری دو موضوع خرید تجهیزات و تخصیص اعتبارات به موقع استانی و کلان کشور برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی روستاها را خواستار شد.

لازم به ذکر است: در ابتدای جلسه دکتر طاهری مدیرعامل شرکت، گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت را ارائه و در خصوص مشکلات شرکت مسائلی را مطرح نمود و در خاتمه جلسه معاونین و مدیران شرکت هر یک در خصوص مسائل حوزه کاری خود توضیحات لازم را ارائه دادند.

یادآور می شود: در این سفر دو روزه، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه از ۱۷ پروژه آب و فاضلاب، ۱۳ پروژه آب و ۴ پروژه فاضلاب بازدید شد.