مانور قطع برق شهر ملارد تهران با حضور آبفای قزوین برگزار شد

مانور قطع برق گسترده شهر ملارد استان تهران که موجب قطع جریان برق چاه های تامین آب آشامیدنی این شهر شده بود با حضور تیم هایی از استان های قزوین، همدان، البرز و آبفای غرب تهران، برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از  روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان قزوین؛ ، قائم مقام شرکت آبفای استان قزوین در این زمینه گفت: مانور مذکور به دنبال بروز حادثه احتمالی و اعلام ستاد فرماندهی وزارت نیرو مبنی بر حضور استان های معین برای امداد رسانی و تامین آب آشامیدنی شهروندان ملارد صورت گرفت.

مهدی حسینخانی ادامه داد: به دنبال این فراخوان دو اکیپ کامل و مجهز از شرکت آبفای استان قزوین به محل حادثه اعزام و دو دستگاه دیزل ژنراتور سنگین را در محل مستقر و بلافاصله چاه های مربوطه به شبکه تامین آب شهروندان ملارد متصل شد.

وی همچنین افزود: در انجام  مانور مذکور تیم های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل،انرژی ، روابط عمومی و اطلاع رسانی، ایمنی و HSE و تدارکات و پشتیبانی و تیمهای عملیاتی امورهای آبفای شهرستان البرز و قزوین نقش داشتند.

وی اشاره کرد:  انسجام تیمها در انجام وظایف محوله در زمان بروز بحران را از دیگر ویژگی های مانور مذکور دانست.

حسینخانی در پایان معیار ارزیابی در مانور یاد شده را نیز دقت و سرعت عمل در اجرای فرامین و رعایت مسائل ایمنی دانست که توسط شرکت آبفای استان قزوین رعایت شد و این شرکت موفق به کسب امتیاز کامل ارزیابی مانور گردید.