مانور دفاع از مقر توسط شرکت آبفای آذربایجان شرقی برگزار شد

با توجه به هماهنگي هاي انجام يافته از سوي اداره كل حراست شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در خصوص برگزاري مانور دفاع از مقر با موضوع مقابله با سرقت از تأسيسات و حملات بيوتروريسمي همزمان با سراسر کشور در محل انبار مركزي شركت آغاز و با آمادگي كليه نيروهاي حاضر و دخيل به نحو احسن برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص اجرای این مانورگفت: این مانور با حضور کلیه واحدهای درگیر در امر مراقبت و نگهداری از اماکن و تاسیسات با هدف ایجاد هماهنگی همه جانبه بین واحدها، افزایش توان حفاظتی و هماهنگی بین نیروهای نگهبانی، مراقبین، همکاران عملیاتی و ستادی، و ارتباط و هماهنگی بین شرکت و نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی، به منظور بالا بردن سطح توانمندی در برابر هر گونه تهدید و بررسی راه های مقابله با آن و اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری و آمادگی در شرایط مشابه واقعی که در نهایت باعث ارتقاء سطح تاکتیک دفاعی و عدم سردرگمی در هنگام بروز تهدیدات و بحران برگزار گردید.
پورمحرم افزود: در راستای ارتقای سطح آمادگی نیروهای حفاظتی در مواجهه با نفوذ و خرابکاری در تأسیسات آبرسانی و صیانت و نگهداری از منابع و مخازن آب شرب و تأسیسات زیرمجموعه که می بایست در بالاترین سطح حفاظتی قرار گیرد مانور دفاع از مقر با حضور حداکثری کارکنان و عوامل برون سازمانی ( ۱۱۵ نفر) بر اساس فرآیندهای مدنظر اداره کل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور انجام شد.
وی ادامه داد: طی هماهنگی های صورت گرفته در برگزاری این مانور علاوه بر شرکت آب و فاضلاب استان، سازمان آتش نشانی، اورژانس، سپاه و بسیج شهری ، نیروی انتظامی و بسیج اداری نیز حضور داشتند.
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: در مانور مذکور اهداف موردنظر محقق و نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی گردید.
پورمحرم در پایان از حضور مدیرعامل، معاونین و کلیه عواملی که در اجرای درست و بی نقص مانور دفاع از مقر دخیل بوده و یاری رساندند تقدیر نمود.