مانور جهادی مقاوم سازی خطوط برق بوشکان ومناطق کوهستانی دشتستان برگزار شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از برگزاری موفق مانور جهادی خطوط برق بوشکان و مناطق کوهستانی مدیریت برق نواحی دشتستان همزمان با هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: مانور جهادی مقاوم سازی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به منظور اصلاح خطوط بوشکان و کوهستان در مسیری صعب العبور صورت گرفت.
وی بیان کرد: در این مانور جهادی مقاوم سازی که در مدت پنج ساعت به اجرا درآمد مشارکت کنندگان در مانور سناریو تعریف شده را به بهترین نحو ممکن به اجرا درآوردند.
حشمتی ادامه داد: در مانور جهادی شهرستان دشتستان پنج گروه اجرایی مشکل از سیمبیانان و تکنسین ها و با استفاده از خودروهای سبک و سنگین مشارکت کردند.
وی افزود: در این مانور با تعویض مقرهای قدیمی،، نصب صاعقه گیر روی خطوط و سایر اصلاحات سیمها و پایه ها و مقاوم سازی خطوط منطقه بوشکان و مناطق کوهستانی دشتستان با موفقیت انجام شد.
حشمتی اظهار کرد: در پیش بودن باران های فصلی ایجاب کرده تا با برگزاری چنین مانورهایی توان و آمادگی توان نیروهای ستادی و عملیاتی در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد.
وی افزود: برگزاری مانورهای آمادگی خصوصا در هفته پدافند غیر عامل یکی از نیازهای برق رسانی پایدار است که این مهم در مناطق مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.