لزوم پاسخگویی سریع صنعت برق به نیاز مردم

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، پاسخگویی سریع ، اقناع و جلب رضایت مردم با نگاه ویژه مدیران صنعت برق را مهم و حیاتی خواند. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، دکتر صالح جوکار در دیدار با مدیرعامل […]

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، پاسخگویی سریع ، اقناع و جلب رضایت مردم با نگاه ویژه مدیران صنعت برق را مهم و حیاتی خواند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، دکتر صالح جوکار در دیدار با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به اهمیت تعامل با نمایندگان و مسئولین استان در رفع موانع و مشکلات مردم ، گفت : پاسخگو بودن و جلب رضایت مردم از یک سو و شتاب در رفع مشکلات از سوی دیگر دارای اهمیت بسزایی است.

وی به جایگاه صنعتی استان و اهمیت تامین برق پایدار در تولید ثروت و ایجاد اشتغال اشاره ای داشت و افزود : ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اشکذر در مسیر یزد به طبس در دستورکار بوده و تامین برق آن  نیازمند جدیت ویژه ای است.

این مسئول با بیان اینکه حوزه گردشگری به عنوان دومین صنعت مهم استان مورد توجه قرار دارد ، طرح استفاده از برق در بافت تاریخی و تغییر مصرف آن را مهم دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

مهندس عبدالحمیدعباس شیاری ، مدیرعامل نیز در سخنانی به موضوع مهم نقدینگی و نقش حیاتی آن در صنعت توزیع برق اشاره ای داشت و گفت : تامین منابع مالی لازم برای پروژه ها و طرح ها از یک سو و تامین تجهیزات و تاسیسات از سوی دیگر در این صنعت بسیار اهمیت دارد.

وی رشد ۲۰ درصدی مصرف استان ، اهمیت اتوماسیون شدن شبکه های برق و توسعه خط گرم برای تثبیت جایگاه ممتاز استان در کم ترین میزان خاموشی به ازای هر مشترک را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول از برق رسانی به سه روستا توسط برق خورشیدی تا هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد :امیدواریم با  تامین اعتبار و نقدینگی های لازم که نتیجه آن به خود مردم باز خواهد گشت ، شاید بهبود شرایط و رشد صنعت برق استان باشیم.

 

تضمین برق پایدار در روز انتخابات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در بازدید های روز انتخابات از مدیریت های برق گفت: از همه ظرفیت ها برای تامین برق پایدار حوزه ها و مراکز رای گیری انتخابات استفاده کرده ایم تا خللی در فرآیند انتخابات بوجود نیاید.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در حاشیه بازدیدها روز انتخابات از مدیریت های مختلف برق ، افزود : تمام اکیپ های عملیاتی تا پایان شمارش آرا در آماده باش کامل به سر برده و تمام تلاش خود را می کنند تا انتخاباتی بدون خاموشی برگزار شود.

وی افزود: تجربه برگزاری چندین انتخابات در کشور ، وضعیت مناسب شبکه های برق استان یزد و بهره گیری از دیزل ژنراتورهای موجود سیار ، شرایط را برای استمرار انرژی الکتریکی فراهم کرد.

این مسئول با اشاره به آمادگی نیروهای عملیاتی و تعمیراتی برای مواقع بحران گفت: بهره برداران و گروهای تعمیرات شبکه هوایی و زمینی در خلال برنامه آمادگی همکاران اداره انبارها ، بحران ، مرکز فوریت های برق  ۱۲۱ و دیسپاچینگ نسبت به بازبینی دقیق شبکه و پست های توزیع در مراکز ستاد انتخابات و اخذ رای اقدام کرده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد: برای مراکز حساس نظیر استانداری ، فرمانداری ، مسجد حظیره و بسیاری از مراکز مرتبط با انتخابات پیش بینی دیزل ژنراتور شده بود تا  ضمن آمادگی در شرایط بحران ، خللی در فرآیند رای گیری رخ ندهد.