لزوم همیاری مسئولین در گذر از بحران کم آبی

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با نماینده ی مردم شهرستان های استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان استهبان ضمنبررسی آخرین وضعیت منابع آب شرب این شهرستان گفت: برای بهبود کیفیت آبرسانی به مردم، محتاج یاری مسئولین محلی هستیم. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان […]

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با نماینده ی مردم شهرستان های استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان استهبان ضمنبررسی آخرین وضعیت منابع آب شرب این شهرستان گفت: برای بهبود کیفیت آبرسانی به مردم، محتاج یاری مسئولین محلی هستیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس در جلسه ای با فرهاد طهماسبی نماینده ی مردم شهرستان های استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی،کمالی فرماندار و حمید رضا قاسمی مدیر امور آبفا شهرستان استهبان، ضمن بررسی آخرین روند آبرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان مذکور ، مسائل و موانع موجود در ارائه خدمات آب و فاضلاب شهرستان استهبان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است، در این جلسه به طور ویژه مشکلات و موانع آبرسانی شهرستان استهبان به ویژه مشکلات کم آبی در برخی روستاهای این شهرستان مورد بحث قرار گرفت و نیاز های موجود درآبرسانی به شهر استهبان و تعدادی از روستا های تابعه اهم از روستاهای بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و نتایجی نیز حاصل گردید. همچنین در این جلسه مسائل و نیاز های موجود در خصوص تصفیه خانه فاضلاب و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر استهبان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای بهبود ارائه ی خدمات تصمیمیاتی اتخاذ گردید. در این جلسه، بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب منابع آب و لزوم صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف ، همکاری مسئولین به منظور تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی را خواستار شد که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مسائل مطروحه جهت جذب اعتبارات لازم، قول مساعد داد.