لزوم مشارکت ادارات، مساجد و مدارس تبریز در کنترل مصرف انرژی

ادارات، مساجد و مدارس شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر ضمن مشارکت در برنامه های مدیریت مصرف برق، جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ مصارف انرژی را در ساعات اوج مصرف مدیریت کنند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در راستای طرح های مدیریت مصرف، ادارات، مساجد و مدارس در جهت […]

ادارات، مساجد و مدارس شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر ضمن مشارکت در برنامه های مدیریت مصرف برق، جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ مصارف انرژی را در ساعات اوج مصرف مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در راستای طرح های مدیریت مصرف، ادارات، مساجد و مدارس در جهت کنترل مصرف انرژی بایستی همکاری لازم را داشته باشند.
پایش مصرف ادارات، مساجد و مدارس حاکی از آن است که با وجود عدم فعالیت و بازگشائی کامل برخی از مساجد و مدارس، باتوجه به ابلاغیه های ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا، متاسفانه رشد مصرف برق غیر متعارفی نسبت به دوره های مشابه سال های قبل در تعدادی از موارد مشاهده می شود.
در صورت تداوم این مصرف و عدم کاهش بار و مصرف انرژی، حداقل به ۵۰ درصد دیماند مصرفی خود، در صورت نیاز شبکه و پیشگیری از قطع برق مشترکان خانگی، برق مجموعه در اولویت مدیریت بار اضطراری و خاموشی قرار خواهد گرفت.