لزوم توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر استهبان

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اتفاق جمعی از مسئولین محلی از تصفیه خانه ی فاضلاب شهر استهبان بازدید نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به اتفاق جمعی از مسئولین محلی این شهرستان طی بازدید […]

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اتفاق جمعی از مسئولین محلی از تصفیه خانه ی فاضلاب شهر استهبان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به اتفاق جمعی از مسئولین محلی این شهرستان طی بازدید از تصفیه خانه ی فاضلاب شهر استهبان، از مراحل مختلف تصفیه فاضلاب دیدن و بر لزوم توسعه ی این تصفیه خانه تأکید نمود.

بنابراین گزارش در این بازدید فرماندار شهرستان استهبان ضمن ارائه ی گزارشی از مراحل احداث و روند فعالیت تصفیه خانه ی فاضلاب، به تأثیر جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بر محیط زیست اشاره نمود و خواستار همکاری مسئولین ذی ربط در خصوص طرح توسعه ی تصفیه خانه و شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر استهبان گردید.

گفتنی است تصفیه خانه فاضلاب شهر استهبان شامل: تصفیه خانه فاضلاب با فرایند تصفیه به روش لاگون هوادهی اختلاط کامل با ظرفیت ۷۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز می باشد که در ۵ کیلومتری محور استهبان به شیراز احداث گردیده است.