سرپرست آبفای استان اصفهان تاکید کرد؛

لزوم تدوین سناریوی تامین آب شرب پایدار برای گذر بدون دغدغه از تابستان

سرپرست آبفای استان اصفهان بر لزوم تدوین سناریوی تامین آب شرب پایدار برای گذر بدون دغدغه از تابستان سال جاری تاکیدکرد.

ناصر اکبری که در نخستین نشست شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ سخن می گفت افزود: همه مدیران شرکت با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح منابع، راهبرد تامین آب شرب پایدار در ۱۰۰ شهر و ۹۴۸ روستای تحت پوشش را در فصل تابستان تدوین نمایند.

وی عدالت در توزیع آب را سرلوحه کار آبفای استان اصفهان عنوان کرد و گفت: تمام تاسیسات ذخیره، انتقال و توزیع آب به ویژه در شهر های باقی مانده و سپس در روستاها باید به سامانه تله متری مجهز شوند تا موضوع تامین و توزیع آب با دقت بیشتری مدیریت شود.

سرپرست آبفای استان اصفهان بر تجهیز تاسیسات آبی به دیزل ژنراتور تاکید کرد و افزود: با توجه به احتمال قطع برق در فصل تابستان، مدیران آبفای مناطق خودگردان باید در اسرع وقت نسبت به تجهیز و راه اندازی دیزل ژنراتورهای مورد نیاز اقدام کرده تا وقفه ای در فرایند تامین و توزیع آب مشترکین در روزهای گرم سال به وجود نیاید.

وی در پایان از مدیران آبفای مناطق خودگردان خواست نسبت به تجهیز و تامین لوازم مورد نیاز گروه های رسیدگی به حوادث آب و فاضلاب اقدام کرده و در خصوص برگزاری مانور شیرآلات و کاهش زمان تعمییرات برنامه ریزی لازم را به عمل آورند.