لزوم اطلاع رسانی صادقانه و با سرعت به شهروندان

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز با هدف اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و برای برقراری آرامش روحی و روانی شهروندان نشست هم اندیشی میان مسوولین استان خوزستان برگزار شد. معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و با سرعت به شهروندان […]

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز با هدف اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و برای برقراری آرامش روحی و روانی شهروندان نشست هم اندیشی میان مسوولین استان خوزستان برگزار شد.
معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و با سرعت به شهروندان اظهار کرد: در اطلاع رسانی به مردم باید با صداقت رفتار کرد، سرعت عمل به خرج داد و در برابر شایعه پراکنی ها و اخبار کذب توضیحات لازم ارایه کرد.
دکترنجاتی ادامه داد: در واقع توضیحات لازم در برابر اخبار کذب و دور از واقعیت در راستای برقرار حفظ آرامش روحی و روانی شهروندان است، چراکه بدون شک چنین اخباری آرامش شهروندان را بهم زده و باعث نگرانی آنها خواهد شد. لذا ارایه توضیحات همواره کاربردی و موثر خواهد بود.
وی یادآور شد: دسترسی شهروندان به فضای مجازی آسان و زیاد شده است، لذا از طریق امکاناتی که در سطح فضای مجازی وجود دارد، می توان اطلاع رسانی سریع و صادقانه را به شهروندان انجام داد.
مدیراداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز در نشست هم اندیشی شورای اطلاع رسانی استان خوزستان با اشاره به اینکه در راستای تقابل با تنش آبی لازم است تعامل و هماهنگی میان دستگاهی نیز مد نظر قرار گیرد.
حاجی زاده ادامه داد: اصلی ترین رسالت و هدفی که برعهده هر ۵ دستگاه استانداری ، سازمان آب وبرق خوزستان ،شرکت آب و فاضلاب اهواز ، شرکت توزیع نیروی برق اهواز و شرکت آبفااستان است خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان شریف خوزستانی است، لذا از معاون استاندار ورئیس شورای اطلاع رسانی استان توصیه ام این است، تشکیل کارگروهی به جهت پاسخگویی و اطلاعرسانی شفاف ،دقیق و به موقع به مردم ،در راستای آموزش های لازم در مصرف آب و برق و باعنایت به مهم تنش آبی با محوریت استانداری اجرایی گردد.
حاجی زاده یادآور شد: شرکت آبفا اهواز در کلیه امور در کنار دستگاه های اجرایی خواهد بود و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهد کرد.
گفتنی است این نشست در تالار شهید رجایی استانداری خوزستان با حضور ۵ دستگاه درگیر تنش آبی ( استانداری خوزستان، شرکت آبفا استان خوزستان، شرکت آبفا اهواز، شرکت توزیع برق اهواز، سازمان آب و برق خوزستان) و معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی خوزستان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران روابط عمومی ادارات استان خوزستان واصحاب رسانه وخبر برگزار شد.